it Me

Thursday, April 15, 2010

PeRasAaN ApA kaH InI......

Hampir seminggu berlalu....tingal beberapa hari je sebelum F-I-N-A-L....apa yang aku fikir nie????napa smua benda aku wat serba xkena...nape aku dah xleh nak STAY UP...FOKUS hilang....adakah di sebabkan CINTA HATI membuat hal???? TIDAK...!! dia sangat memahami...;) (hish salah diri sendiri la jgn salahkan Mr. A  hehehe) atau CINTA HATI memberi harapan yang membuatkan ku TERUJA....!! hehehehe hish jgn fikir dulu...FINAL FINAL..hahahha atau aku dah BOSAN ngn smua yang berkaitan ngn ENGINEERING..... 

Ya Allah, Engkau jauhkan la segala perasan yang tidak baik dlm pemikiran dan hati ku...Engkau berikanla ketenangan pada hamba-Mu ini untuk menempuhi semua dugaan-Mu ini ya Allah....sesungguhnya hanya pada-Mu tempat aku berserah dan meminta pertolongan....amin.....

AkU PErLU sAYaNG DaN MEnCINTAI Mu......
.
AKu PerLu MEngHargAi Mu.....

Aku PerLu MenJiwaI Mu......

AkU PerLu HiLaNgkaN RaSa BOSAN pAda Mu.....

TIDak saMa SeKaLi TerLinTas RaSa BoSaN iTu TeRhaDap Mu SelEpaS Ini....

AkU dan KAMU di TakDIrkaN BeRsAma SeJaK Aku MenIngGalKan ZaMan PerSeKolaHaN..

YA ALLAH...BaNtUlAh HAMBA-MU ini........

UnTuk BelAjar DaN MenCinTainYa....AmiN...

Aku AkaN MEnJiwAi Mu Wahai ENGINEERING-kU.....

Harus Buat...Kena Buat...:

1) FOKUS - niat kena betul...blaja ngn ikhlas...jgn men2..mesti bole fokus.
2) STUDY- ikut plan yang dirancang.....jgn leka lg....study smart Cik Isz...!!
3) SOLAT - jaga solat lepas ini.....baru segalanye akan tenang...
4) BERDOA - setiap yang dibuat mulakan ngn doa baru la segala yang diblaja mudah di ingat dan di fahami..amin mudah mudahan itu la yang di harapkan...
5) TENSION- jgn tension sama skali....anggap je nie dugaan n jgn terlalu byk berfikir benda2 yang xsepttnya sepanjang nak EXAM nie k..
6) TAWAKAL - setiap yang berusaha harus di sudahi ngn tawakal...andai itu saja yang mampu cik isz buat  jgn salahkan sesiapa kerana itu saje kemampuan mu...mgkin rezeki mu ader di len hari....;)

MulaKan KeMbaLi ngn SenYumAn Mu....Cik Isz......

RaMai yAng MenDoAkaN Mu......
RaMai YaNg MeNgHarGai Mu....
RaMaI yAnG MeNunGgU KeJaYaAn Mu..
Cik Isz...........!!

ChaYooKK Cik Isz....!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...