it Me

Thursday, July 25, 2013

Huuuu Berhabuknya!!

Owwwhhhh sangat lama gila xupdate pape kat blog nie....ada yang rindu x???hahhahaa

ok lah buat permulaan setelah sekian lama xupdate blog nie so nak story cikit perkembangan-perkembangan terbaru pasal aku ye hehe

Now..kerja sebagai Asst. Manager kat ADL HANIS ENTERPRISE aka Manager pun ye jgk..segala benda akau buat untuk company nie...alhamdulillah dah hampir menjejaki ke 2 tahun aku menguruskannya walaupun sukar dengan 0 knowledge pasal management last-last dapat juga aku mempelajari walaupun sekarang masih lagi belajar hehe

The second work aku adalah sebagai pelajar MASTER..dan alhamdulillah First semester yang sangat teruja dan rakan-rakan yang sangat2 best and banyak sangat tip-tip dan nasihat yang rasanya susah kot nak dapat hehe dont worry girls...next sem I will join your group as a WIFE hehehee pasti gempak and xtau lah camne nak menghadap mereka next sem sebabnya baru 2 minggu kahwin je dah masuk kelas masih lagi ada aura-aura pengantin baru mesti malu gila kan hahahhaha rilex rilex jangan fikir sangat isma!! hahaha

Job seterusnya adalah menguruskan kedai makan kepunyaan En.Tunang saya dan restoran nie dia share dengan kakak dia aka akak ipar aku nanti...so sekarang aku dah mula take over sebab En.Tunang sangat2 bz orangnya sampaikan nak kahwin nie pun lagi bertambah2 bz but dia sangat2 memikirkan masa depan kami..alhamdulillah..

Banyakkan kerja aku buat..biasalah orang berniaga memang kena berkerja keras la untuk dapatkan hasil yang berbaloi-baloi hehehe

So far sekarang nie tengah cuti semester so hujung minggu adalah masa untuk menguruskan majlis kahwin yang xbape je lama lagi...rasa macam semua benda xgerak lagi maklumlah bulan pose nie lembik je hehe xpe wedding bulan 9 bulan 8 kena pulun habis ye cik isma..hehe

Ok lah jom layan gambar time tunang si isma nie sebab dia malas nak buat entry pasal tunang je sbb dah lama sangat moment tue hehe jom layan.....


bakal akak ipar dan anak buah yang very happening


haa yang pakai baju purple sebalah cik ajib (baju putih) tue la 
bakal bapa mertua (bak) dan nasihat dia sangat bagus..hehe


with mak


selesai sudah..cincin risik dan tunang





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...