it Me

Sunday, June 27, 2010

Gile PerAsaN!!

wow hooo.....gile perasan aku nie kan...hahahhah


tonight Mr.A pergi singapore......dahsyat tue....gile kentang la Mr.A on the spot g cana pas kawan dia c apiz tue ajak....fuhyoo....ko xbawak aku skali ye Mr.A memg nak kena nie....Dushh!!amik nie.....hahahahaha
yang nak jadi kisah perasan c isma nie sbb dia dah berangan2 nak dapat present dari cana yang Mr.A nak belikan....ngek mu cik isma woi..berangan jelaaa ntah terpikir ke tidak Mr.A tue nak beli pape tok kamu ntah2 dia tengok2 agak2 poning trus xbeli hahahahah "padam muka berangan lagi...beranganlaaa!!" mesti ayat nie kuar nye laa kalau dia tau cik isma kite nie berangan..hahaha dush!!amik balik nie huhuu... aku jahat ke Mr.A yang jahat??? Mr.A la...mana ade orang jahat ngaku dia jahat hahahahaha 


udah2 la cik isma woi berhenti laa berangan k..jangan berharap terlalu tinggi nanti keeceeweeee waaarrgghhh!!


hahahahahahaha apa la aku nie.....berangan tue xsalah tapi selalunyee ko berangan niee mesti terlebih hahahah memang patut laa kalau selalu kena marah ngn Mr.A slalu xsaboo n suke menghabiskan masa ngn TIDO!!
hahahaaaaaa


TIDO!! i loike it!! hehehehe
gile jujur aku cakap......hehe


Ops!! kantoi....xpe...yang penting Mr.A sangat2 tau n sangat2 paham sampai time mesej pn bole tetido haha tapi yang sangat2 i suke ngn Mr.A nie dia slalu sabo ngn GF dia yang slalu wat perangai manja tapi nakal tapi kaki kepoh tapi kaki makan  tapi lagi menarik tertarik wat Mr.A...hahahhahaah uweeekk!! confirm laaa Mr.A akan muntah nye bace entry aku nie hahahha pastu wat muka blur cam xbersalah.....haaaiiiyaakk!! memang nak kena sepak la tuee hehe.....


memang gile perasan aku nie......ko ingat ko sape???anak VVVVIP kee??
ko cuma orang kampung biasa jelaa.....hehehe yes that me...!!
bukan anak orang kaya tapi family biasa2 je....heheheh love my family!!


buat Mr.A..enjoy your trip k walaupun g cana sekadar hantar someone yang ada kaitan ngan apiz tapi pas dah hantar xkan nak trus balik kan dah jejak kaki kat cana mesti nak cuci mata dulu.....Ohh My Gucci!! dont play2 with me k Mr.A kalau x kamu confirm tido luar!!!hahaha statement apakah itu!! eeeiiiyuukkk!!
GEDIK!!hahahhahaa take care ok...ko apiz..jaga boyfwen aku tue k kalau dia cam slalu ko blasah je hahahaha


SLEEP TIME!! ZZzzZZzzzzzzzzzzzzzzz........................

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...