it Me

Thursday, July 29, 2010

hati ini

ketika hati berkate...


kenapa setiap berlaku selalunya si dia akan buat xtau...seolah2 kesalahan itu aku yang buat...aku ke yang bersalah???kenapa aku tidak merasakan begitu...adakah aku keras kepala sampai tidak mengaku kesalahan itu...no!! bukan itu penyebabnye dan bukan aku yang  memulakan setiap yang berlaku...


how can this happen..it been 2 years....


bile gembira...sangat2 gembira..
bile kecewa...sangat2 kecewa..
bile bahagia..sangat2 bahagia..
bile sedey dan terasa....sangat sakit....rasa ade hirisan yg sangat dalam.....
hati pedih sangat....pilu.....sangat piluuu...
ouch!! really bad right now....no!! can't be happen...it has been long time i'm not crying coz of him....


hai cik isma..kamu kena kuat..mungkin ini cuma salah faham antara kamu berdua....(cool sejukkan hati)
dia kenal kamu bagaimana & kamu juga kenal dia bagaimana...so tenang.....=)


GoOd Gurlz......


p/s Mr. A : kalau i sibuk sampai xdpt layan u..u kena byk2 sabar....u tau kan keja i camne...dr awal lg kite knl kesibukan i slalu jd punca...sabar ye syg...
kalau i marah biakan i reda....i akan cari u balik bile dah reda sbb i marah u pn nak marah so makin meletup biala salah satu mengalah dulu....(tang nie aku suke..walaupun agak bengang tp dia akan wat cam xde pape n wat aku ketawa mcm xhingan dunia..pastu baru dia explain apa yg di gaduhkan..even aku yg salah dia akan meminta maaf sbb berkasar)


slalu berada d ingatan pesanan nie..


Ya Allah...ya tuhankan ku...Kau kukuhkanla perhubungan yang terbina ini...kuatkan iman dan kesabaran ku untuk menempuhi dugaanMu ini ya Allah...sesungguhnya...segala yang berlaku adalah ketentuan dan kehendak Mu...amin....
                  



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...