it Me

Monday, July 12, 2010

new version.......!

sangat teruja entry kali nie...heheh walaupun baru saje sampai di rumah petang dari bercoti coti ke terengganu.. tapi cite terengganu kite cite kat entry len k haha

sape la yang x terujakan bile benda yang kite suke lagi tetarik sampai boleh dibuai mimpi indah telah bertukar ngn sekelip mate menjadi sesuatu yang cantik hahahaha

nie cite pasal BANTAL UCUK kesayangan cik isma hahahahaha

so sampai je petang td, emak ajak g ayer hitam katenye nak g tengok bahan gubahan tok majlis akak aku yang memang dah di petik orang tue hahaha gile gedik akak aku sekarang melaram ngn cincin tunang dia uweekkk rasa nak sekeh sekeh je akak aku tuu....tp akak nye pasal kan pe de hal layankan je...

so dah puas my emak ronda2 n pusing2 kat ayer hitam tue last2 nothing to buy....tp yang berbelanja adalah anak dia nie ha..duk belek2 sarung bantal....yang aku bekenan adalah sarung bantal warna pink ader gambar love love..tapi my mom say xcantik.....waaaaaarghhhh praaakkk!! macam kaca berkecai bile my mom say like that hahaha but my mom pujuk beli sarung bantal len yang dia kate begini " belilaa macam gini t mak boleh guna wat tukar sarung bantal kat kete tue" ayat mak saya sungguh membuatkan aku tersedar yang mak aku mengambil kesempatan di atas kehendak aku untuk membeli bantal hahahaha my mom sangat pandai kan??heheh tapi yang pelik tue aku boleh je ikutkan kate mak aku tue..nak wat camne...saya memang seorang yang dengar kate hahahaha wuueekk wuueeekk nak muntah!! gile perasan pompuan nie...huh!!

so membelila akhirnye cik isma sarung bantal pilihan mak dia.....padahal sarung bantal tue lagi besar dari bantal yang hendak di masukkan...so layan jelaa..BLASAH!!beli 3 plak tue..2 g wat dia ganti2 sarung...dah BANTAL UCUK aku sama ngn sarung bantal dalm keta t....Oh My Gucci!! wat will be happen to me.....huuuuuuuuuuuuuuuuuuuu......

samapi je kat umah..my mom duk belek2 sarung tue....dia tengok aku macam xde feel dah ngn sarung bantal baru hahaha last2 dia bersuara "sara, amik bantal akak ko tue bia mak sarung" dengan pantas aku menjawab..."nanti ika sarung sendiri la mak" mak aku seperti tidak menghiraukan suara aku berkate2 hahaha agak terpaku seketika & tidak kisah apa mak aku mahu buat pada bantal itu ngn perkataan len PASRAH hahahaha so aku meyambung keja di depan lappy yang dah baik n di rindui....hehehe 

keadaan senyap.....cik isma : men FB... mak : tekun jahit leher baju tempahan orang...

10 minit kemudian.....

mak : "nah amik nie....pasnie jangan merungut g" sempat g gelakkan anak dia...nakal jugak mak aku nie ye 
anak : "wow....bia betul mak...time kasih time kasih" hehehe sangat GEMBIRA xpadan td monyok...hehe

my mom dah jadikan BANTAL UCUK saya sangat cantik sekarang....so dah xsegan nak bawak g jalan2 sbb dia dah cantik dah confirm laa org xpasan BANTAL UCUK saya nie hahahahah

i LoiKe!!!

nak tengok????nak??nak???
xnak??
ader aku kisah ko xnak tengokk tapi aku paksa ko tengok gak hahahahahaha
jahat gile paksa owang...aaarrhh dulik!!hehehe




nie before bertukar wajah!!






After bertukar wajah!!


cantik x???xcantik pn tetap nak kate cantik sbb mak saya jahitkan sarung tue bia kasi muat2 bantal je hahahah bukan senang nak dapat tau....
gile hipokrit ko isma...td xsuke nie dah suke..
heiii my mom yang buatkan tau mestila suke......waaaa tido lena laa malam nie...jangan xbgun g kelas esok sudah...hahahah 
tibe2 teringat satu gelaran cik yani bagi aritu...Cik Isma DeDiK!! hahahahaha
jadi suke plak ngn gelaran itu hahahah 

Thank u mak!! ;-)

BLOG OFF!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...