it Me

Wednesday, September 14, 2011

Ko Bikin Aku Hangin!!

Tibe2 rasa tersentak ngn apa yang berlaku....


Ko ngan aku bukan sape2 tau...ko tue cousin aku pangkat adik..amboi sedap betul ko bercakap ye......apa masalah ko kalau aku xnak balas mesej ko xnak pickup phone ko.....ko yang mulakan dulu kan....rasa geli sangat and sangat takut ngn ko sebenarnya.......sedap2 mulut ko je nak cakap soal bentuk badan aku...apa yang ko tengok sebenarnya!! berani betul ko ye...ko dah lebih tau x!!ko xpenah mesej aku tibe2 ko dapat no. aku dari phone abah aku fine aku layan mesej ko sbb ko cousin aku..tapi ko buat tahik plak.....ko marah aku kalau aku nak cepat2 letak phone sbb BF aku call....apa hak ko....yang ko nak marah aku camtu macam aku nie isteri ko!! aku sabar lagi...... aku dah cakap aku anggap ko macam adik aku tapi ko macam nak hangin ngn aku nape.....ko bukan xtau aku ngn sape sekarang ko dah tgk pun gambar BF aku dlm phone aku.....nape ko susah nak paham.....!!


Ko memamg dah lebih..berani ko tanya aku ngn BF aku penah tuuuuut...bonggok punya soalan tau x!! ko ingat aku nie apa!! ko baru 16thn tp fikiran ko dah macam2 ko xrasa ke ko tue xbetul sebenarnya....bila aku xangkat phone ko tpn bagai nak rak berpuluh2 macam kucing kematian anak!! ko gile ke...patutlah cousin yang len pun xrapat ngn ko...patutlaaa ko xde kawan kalau macam tue la perangai ko memang xda sape berani kawan ngn ko.....


Bila aku berkeras ngn ko, ko buat ayat kesian...sorry k aku xkesian langsung......!! tapi aku sedih tengok ko dan xtau la apa jadi kat ko tok akan datang kalau fikiran ko terus macam nie.....serius aku xkan berani tengok muka ko lagikan nak bercakap ngn ko.....nak bg ko salam aku pun ntah2 aku xkan hulur tangan.....


Aku peduli apa ko nak kate aku sombong ke aku bajet glamor ke tue hak aku yang penting aku dapat selamatkan diri aku dari terus jadi mangsa ko....aku bukan bahan yang ko boleh luahkan nafsu ko tue.....aku rasa geli baca smua ayat2 ko!!! ade aku kisah ko buat ayat2 sedih sbb aku dah xnak msg ko da xnak jawab phone ko...tp aku menangis dan kisah tgk perangai ko....perlu ke aku gtau mak ko....perlu ke aku gtau orang supaya ko xterlalu jauh ngn alam ko....macam mana aku nak selamatkan ko...tue yang aku kisah...


Aku BUNTU!!!!


p/s: jangan disangka orang yang diam itu baik sebenarnya...yang diam itulah bahaya sebab kita xtau perangai sebenar dia yang sebenar2nya....


GERAM : nie kali ketiga aku alami benda macam nie...berhadapan ngn budak bawah umo yang konon2 jatuh cinta pale hotak ngn aku pastu loving2 macam aku nie dia punya.....kenal baru 3 4 ari ade hati nak bajet macam suami aku!! tapi kenapa mesti orang2 itu saudara mara aku!!!kenapa budak zaman sekrang semakin bahaya untuk didekati....geramnya!!! geram sebab dia wat aku macam aku sorang ***!!! susah aku nak maafkan ko..sorry to say k....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...