it Me

Thursday, September 29, 2011

Alhamdulillah

Alhamdulillah...bersyukur sangat sebab kekusutan semalam dapat diselesaikan dengan terima berita baik pada hari nie....Terima kasih ya Allah..Engkau telah memberikan aku jalan....


Alhamdulillah....ari isnin semalam berkejar2  ke shah alam tok attend interview sebab cek email petang isnin tue dapat intervw pada selasa pagi so cakap ngan mak nak pergi mak pun kate on and abah pun bg pinjam kredit kad dia so terus bertolak driving sowang2 pergi shah alam..nasib baik lah tempat yang aku nak interview tue company tempat kawan aku kerja c eija...hehe so dengan bantuan dan pertolongan dia dapat aku attend interview aritue.....so hari nie dapat berita baik sampai rasa senak baca mesej dari manager coz dapat offer kerja kat  cana....tapi xdelah sehebat membe aku tue dapat position project engineer kat company tue...dan hari jugak sorang lagi kawan aku si rose datang interview tok position hardware engineer....hope sangat dia pun dapat offer dalam company nie...kalau aku masuk company nie so cuma ade 3 orang melayu je la kat company nie....dan kalau rose dapat jugak maka jadi 4 orang dan kami semua akan mohon cuti hujung bulan pada hari yang sama tok attend konvo..mesti manager2 ktorang teruja tengok surat permohonan cuti ktorang...


kalau nak di ikutkan aku ngn membe aku eija nie duk lain company..dia bawah pcsvision dan aku lak bawah luminance system...keja aku byk jumpa orang....tau orang cari aku tau aku cari orang........dari cerita manager aku memang sangat preasure keja nie..tapi aku harap aku dapat lalui dengan tenang dan tabah hahahahha


so dengan adenya offer nie aku boleh tolak offer kawan aku tue kan.....kerja pun lebih kurang sama yang bezanya aku akan masuk company cina yang xtau cakap melayu sangat...so kena ari2 skeeping la jawabnya aku nanti............


Kawan2 doakan yang terbaik tok aku ye......mungkin pengalaman aku perlu dicari dan ditimba di luminance system sdn bhd heheheh =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...