it Me

Friday, October 28, 2011

EXCITED!!

Hari nie sangat excited sebab Mr.A dah bagi kata putus dia akan join aku nye convo....nggeeeeee


Seronok dengar jawapan tue dari Mr.A and dah deal plan baik dengan Apiz selaku jurukamera kitaorang..nasib baik aku kenal kawan Mr.A nie kalau x kenal mau malu malu nak amik gambar kan kalau takat dengan apiz boleh layan g wat muka slamber hahhaa


2 hari kerja dengan bos xde dia pergi hong kong, so esok pun dia xda jugak lagi sangat terasa menghitung masa nak tunggu pukul 1 untuk punch card balik hahahhaa tapi jadual aku untuk minggu depan memang sangat complicated la serabut tengok sebab jumpa customer bukan dekat punya tempat jauh ma.....mau sesat jugak aku time tue huhuuu tapi xpe yang penting my boss ok je dengan kerja aku setakat nie...hehe tue yang penting!!


Sekarang kawan kawan aku semua dah berkumpul kat BP masing masing tengah sibuk nak pergi amik jubah hehehe aku je yang excited dah amik jubah 17hb aritue....tue pun wakilkan my aunty kalau x mesti aku dapat saiz M or L sebab kawan kawan kata saiz S dah habis so aku kira orang yang beruntung dapat saiz S hehehe


Ok..makeup artis dah deal esok pick up dia kat UM after kerja, jurufoto pun dah deal dia akan amik dr pagi sampai petang then buat album macam bookstory..woww dasyat x mak aku cakap orang lain pun xbuat macam tue hahahaaaa tp aku buat memang over la kan tapi nak buat macam mana dah orang offer aku terima jelaa.....Lense pun orang sponser hahaha agak2 kalau kawin esok ade x orang nak sponser macam nie bagai ade x???hahahah mesti xde!!


Jubah- Settle
Baju konvo- Settle
Kasut- Settle
Makeup- Settle
Jurufoto- Settle
Lense-Settle
Outdoor location - X settle g adoi masalah nie...
Isma Atiqah - xsampai lagi ke destinasi...masih lagi di shah alam untuk berkerja pada hari esok...huhuuu sob3

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...