it Me

Sunday, October 2, 2011

Date With Him!!

Alhamdulillah.. semalam akhirnya dapat jugak keluar dengan Mr.A even kuar kejab je sebab masing masing kejar masa, Mr.A keja masa sebab malam nak kena masuk singapore yang aku plak kejar masa sebab keta nak masuk bengkel checkup before dia akan travel with me so have to prepare everything on that car.

Walaupun kejab tapi sangat bermakna..xtau lah bila dapat jumpa lagi pasnie mungkin berbulan bulan xjumpa. Macam xleh nak terima je haha tapi semalam banyak jugaklah pesanan penaja dan pesanan ringkas Mr.A hehehe sampai rasa macam xnak pergi sebab xtau apa akan berlaku selepas nie.

Sebenarnya berat sangat nak pergi, berat sebab dah plan baik dengan mak time konvo asif nak guna DSLR Mr.A memang dapat guna tapi bukan aku la yang guna tapi yaya ermmmm.. Xdapat pegi penang tengok umah baru akak pergi jalan jalan cuci mate semuanya jadi kacau sekarang. Lagi2 bila mak cakap dia patah kaki bila aku xde. Lagilah sedey!! sape nak bawak dia g citue g cinie. Ishhh nie yang lagi berat nak pergi nie tapi surat dah dapat dah sain macam mana nie. Adoiiiii......

Ayat cool sejukkan hati : Xpe, nie pengorbanan!! think positive and smile =)

Ok, balik pada cerita dating nie hahaha

Semalam memang rasa nak berangin dengan Mr.A, janji gerak dari rumah kul 11 tapi kul 11.30 aku tepon tanya dah gerak ke belum dia cakap dia dah kat kulai tapi aku dengar bunyi ayam siap tanya Mr.A betul ke dah kat kulai. Tertipu jugak aku jawabnya..time tue memang kat umah...adoi..sabar jelah..lama jugaklah aku tunggu dia nak sampai cinie sampai boleh terlelap...call call dia kate kejab lagi nak sampai tapi xsampai. Memang nak kena denda banyak nie!! huhu pakal jelah time dia sampai tue tibe tibe rasa dia sangat smart!! hahaha jatuh cinta dicitue xjadi marah....cair macam ais..hahahhaa

Seriously dia xpenah se-smart semalam hehe dia makin membuat aku lagi sedeh nak pergi tau huhu tapi cool xtunjuk, berlagak macam kuat! ngeee padahal dalam hati nie macam maam rasa..ok stop part sedeh!

So date kitaorang kalinie hanyalah shopping je hehe xpergi mana mana sangat banyak cari barang jelah...wow kenapa Mr.A sangat pelik semalam, selalunya dia sangat membebel aku membeli something tapi semalam macam cool je. Sampai kan abah aku tepon aku cakap aku ngah pilih2 baju dia siap cakap baju yang beli semalam xcukup lagi ke hehe dush!! kena di citue..tapi memang semalam sangat puas hati dapat shopping ngn Mr.A patutlah dia smart semacam je..hahahaha terima kasih ye sayang.

Buat Mr.A..thanks sangat layan kerenah buah hati kamu nie semalam, pasnie sama2 kumpul duit nak kahwin ye..ahahaha aku la yang kena kumpul banyak Mr.A cam dah banyak kumpul...adoiii. Pasnie kumpul duit banyak2 tau nanti boleh buat rumah kembangkan income kamu ye..mudah2an rezeki yang banyak akan datang pasnie...amin..

Minyak wangi kesukaan kitaorang =)
yang nie women punya.. yang man pada Mr.A.
sebenarnya Mr.A dah beli minyak wangi nie tapi hilang kat umah tue yang dia beli baru lagi. kalau aku tau dia dah beli pastu hilang mesti aku xbagi dia beli lagi sebab bukan murah!
(malu dengan miss yang jual minyak wangi nie tapi xpe cool je macam Mr.A hehehe)

OK!! time to pick up everything and have to drive to kajang then padang jawa then tomorrow will start as a employee at Luminance System Sdn Bhd as a Business Engineer!!

Shah Alam will be my second hometown!

Macam xpercaya je aku terjebak dengan business...hopefully will get the best experience on this job..

selamat tinggal parit king, selamat tinggal batu pahat, selamat tinggal Itam and Rabit duk baik2 kat umah ye..makan je tau apa mak bagi jangan memilih k..nanti dah kukuh boleh ikut pergi shah alam heheee

Kawan kawan yang minta tolong bookingkan hotel boleh la bagitau awal nanti isz booking kan atas nama korang..OK!! will come back to batu pahat again on 29 October 2011 after office hour to attend the Convocation Day!!

Semoga perjalanan ku selamat dan dilindungi Allah..amin.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...