it Me

Thursday, February 16, 2012

Stress

Korang tahu apa maksud gambar kat bawah nie???



Dah tahukan???
Surat pun dah sampai kat rumah siap ada borang pendaftaran lambat dengan penangguhan semester.

Sekarang ini nak wat penanguhan tok master nie tapi abah saya menghalang dan dia berkeras untuk aku teruskan jugak mean aku kena jugak daftar 29hb nie...tp sekarang aku kerja sayang nak tinggalkan kerja aku yang sekarang nie memandangkan susah nak dapat kerja dengan gaji yang aku dapat sekarang nie....yg penting cukup tok shopping!! hahahaha

Kalau aku nak buat kerja gila pun bole gak keja dengan belajar agak2 xda kelas aku masuk office...tp sampai bila aku larat kan nak ulang alik BP-JB huhuu so terpaksa pilih salah satu then keputusan aku memang nekad nak tangguh...so kena la aku pulun unutk memujuk abah kesayangan saya nie untuk akur dengan keputusan aku kalinie...........

Hopefully everything gonna be ok dan lancar je...amin..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...