it Me

Wednesday, June 13, 2012

MASTER!!

Seperti yang sedia maklum..universiti saya memang sayang kat saya sbb tue dia suh saya rajin2 attend kat u untuk kuliah sebagai pelajar master..baik x universiti saya..sangat baik kan..hehe

Tapi aku pulak xbaik..sebab xnak attend kuliah hari-hari so dengan sekali lafaz dan restu dari mak abah saya maka saya dengan ini akan memohon permohonan baru untuk master tapi bukan full time but part time!! tak ker dah jadi kerja susah..lepas puas tanya-tanya dan bercinta dengan kerani kat Pusat Pengajian Siswazah akhirnya tok part time kena mohon kat jabatan CEC...

So borang pun dah amik tinggal isi dan hantar..kalau permohonan nie xlepas terpaksalah saya mengadap MASTER dengan rela sebagai FULL TIME dan terpaksa meninggalkan company buat sementara.....selagi keputusan belum diterima harapan untuk dapat part time sangat lah mengunung sekarang sebab company yg diterokai oleh lima orang share partner nie sangat lah memerlukan perkhidmatan saya sebagai pengurus, pegawai pemasaran, dan pembantu kewangan...huhuu letih mengalas tugas nie...tapi xpe..pengorbanan yang ikhlas akan membuahkan rezeki yang baik dari Allah.amin. Kalau bisness maju ada harapan yang sangat tinggi untuk memiliki motor ER6N hehehe target!! xkira nak jugak walaupun belum tentu lepas test lesen B Full hahahahah 

Thanks sangat kat my parent yang akhirnya akur dengan keputusan aku untuk buat master part time demi company...abah saya antara orang yang sangat exited dengan company aku nie..dia lah yang bagi semangat kat aku...even dulu dia sangat lah tidak bersetuju aku mahu tangguh belajar demi ADL HANIS ENTERPRISE sekarang dia siap pesan "elok jugak kalau keja sambil belajar, xbuang masa.." dan paling wisau aku xsettlekan lagi urusan nak wat part time..his the person that always remind me for part time issues..

So sekarang sangat bersemangat untuk belajar dan sangat bersemangat berbisness hehehehe semoga segalanya dirahmati dan diredhai oleh Allah S.W.T. Amin. =)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...