it Me

Wednesday, September 29, 2010

alahai motor...

hari nie sangat serabut sebenarnya....


kelas start kul 11pg, malam td tido lambat semata2 melantak sate, otak2 ngn mee goreng sambil diteman Mr.A dalam msg hahahaha makanan itu sangat banyak sbb tinggal aku ngn mak aku je ngn still terbeliak lg yang len tido n memandangkan ibu si kaisyah xdtg amik lagi so makanan yang dihantar oleh my uncle sangatla banyak untuk dimakan cuma dua orang saja.....padahal sblm tue duk ngadap thesis yang cam apa tonggang langgang ayat BM thesis aku hahahah tp bila jmpa makanan tinggal keja nasib bek Mr.A xtinggal jugak kalau x mesti dekat 20 miscall dari dia hehehe


so bangun pagi cam biasa men2 ngn budak2 kat umah nie dulu...terutama ngn afiq la hehehe n mood rajin tibe2 menusuk hati sbb bilik aku cam kapal karam ngn buku ngn kertas ngn bantal ngn baju agak kelihatan serabut dalam bilik nie hehehe so mengemas sebelum mak aku memberi amaran hahahah


jam dekat kul 10.30 aku mula bersiap tapi ngn mulut xhenti2 memanggil mak aku sbb aku nak g kelas xkan nak tinggal budak2 yang masih aktif menyepahkan umah....upenya mak aku g bergosip ngn orang umah belakang...terpaksa jugaklaa aku memanggil mak aku balik hehehe tapi motor xnak hidup pagi2 nie dia gedik2 nak mintak kaki tuan dia dah la ngn buku pnh kat bakul motor tue sbb dah lewat nak renew buku kena g counter kat library memg GEDIK sungguh ini pompuan sbb sengaja nak bagi duit free kat library byr denda...hahaha


dalam kelas RF..Dr.M bagi kertas test...hati dah pasrah melihat muka membe2 yang lain...group by group (ikut markah test) kena panggil sbb Dr.M nak bagi ceramah khas...huhuu tibe giliran aku ngn raihan n umi..tapi umi xdtg sbb driving test...muka selamba n dah bersedia ngn tamparan Dr.M melihat hasil nukilan aku...hahahaha wooowww aku sangat terkejut...Dr.M luluskan aku...hehehe cam xsangka aku lulus sbb memang dah jangka fail sbb tekanan time test tue Allah jela yang tau...Blur.....upenya TIDAK!! aku berjaya berada di tempat ke-5 tertinggi dalam kelas so boleh berasa lega ngn keputusan itu...hehehe n aku try yg terbaik tok terima cabaran Dr.M tok dapatkan 90marks keats tok test 2 t....tapi hati sekarang nak men2 lagi walaupun kuliah tinggal lbh kurang 4mggu je hahahaha


habis kelas..motor wat hal lagi...kali nie agak lama tok hidup dan akhirnya mengalah..nasib bek ada cik ila tolong startkan..maklum jela before nie guna starter je bila batry dah low nie lapadahnye xreti start manual..bukan xreti tapi motor nie yang gedik xnak tuan dia yang start hahahha


sampai kat library...panjat tangga yang tinggi tue...hahahaha padahal bkn xde lif tapi pale dah kalut ngn motor tadi lupa ngn lif nampak tangga naik jela...sampai kat counter nasibla abg ensem yg aku minat tue ade hahahaha ngn dia lagi settlekan buku.....hehehe GATAI!! hilang sekejab penat naik tangga tgk abg counter kat library hahahaha siap smua bawak balik buku yang sama nie la padahnya budak MALAS hahhaha


kat motor...seperti biasala motor wat aksi2 manja + gedik + nak kena maki hahaha sape nak tolong aku startkan motor nie...huuuuuu berusaha jgk tok start tp akhirnya mengalah heheee ngn muka xmalu dan aksi2 gedik + sopan meminta tolong sorang mamat nie yg muka boleh tahan cute tmbh plak dia smart senang kate dia encem laa...mungkin ka mamat itu benggang kena tolong aku sbb dia cam mengeluh hahahah mungkin ka aku telah memotong aksi gaya hensem dia berjalan tibe2 kena tolong startkan motor hahahaha mungkin juga dia mengata aku sbb ade lesen xpandai start motor hhahaaha padan muka aku!!  arrgghh!! xpedulilah janji aku dapat balik umah hehehe


so apa lagi terpaksa memikirkan ayat yg power tok mintak abah aku tukar batry motor tue so xdela kena start manual lagi n xdela kena bebel ngn adik aku sbb xjaga motor dia hehehhehe


motor motor kenapala ko motor....
kenapala pelajar UTHM nie kaya2 bawak keta banyak sangat samapi parking pn xde hehehe dan kerana sbb nie jugaklah aku nekad naik motor sbb malas nak pikir parking keta yang xde klu x mungkin aku akan pertimbangkan naik motor ke kelas....hehehehe nampak sangat kamu GEDIK isma hahahaha lantak lah...janji happy.....=)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...