it Me

Monday, September 20, 2010

Bite Baru!!

hari nie dapat mesej dari sv......

sangat teruja....dan sangat terkejut....hahaha

puan suh datang ke lab mean macam attenden la nie hhaha memang mesej bgtau tapi agak lama jgk tunggu puan balas...tup2 dapat tahu nama ade kat lab mikro-e...lab nie lab Dr Nafal...nape aku kena kat cana.....aduh!! sangat tension sebenarnya.....mungkin ka Dr Nafal benar2 panel baru aku t.....aaarrgghhh...tibe2 jadi tension....pojek xsiap lagi puan dah push nak tgk hasilnya...aduh cmne nie..yang aku wat sekarang nie xtau cmne nak amik result sbb solar tue cam xde fuction pn...tibe2 rasa projek aku nie sangat simple..adakah aku akan kena band nanti ngn panel....owh tidak!! xmau itu berlaku....alasan apa lagi mau diberi pada sv supaya jangan minta aku tunjuk projek tue awal2 nie...hehehe

hai..malasnye nak kena pg lab Dr Nafal tue....kenapa la aku akan menjejakkan kaki aku lagi ke lab yang pelik orang2 dalam tue smua serba putih...bahaya...banyak bahan kimia....huuuu
hope sangat aku xulang perkara yang memalukan tue lagi....

part best yang difikir akal yang menggong + ada gatal2 cam miang2 lalang hahahhahaa

macam berjodoh je aku ngn Dr Nafal.....hahahaha

maaf kepada yang rasa nak muntah mngn statement ini..baldi ade kat sebelah tue haaa pe lagi....muntahla kasi puas hahahhaahahahahahah
ops!! masa untuk sambung wat asgmnet utiliti balik...esok nak kena anta...nie sampingan je sbb otak dah stuck hahahahah

chow......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...