it Me

Saturday, September 18, 2010

KAMU PLASTIK!!!

Apa pun yang kamu buat xkan dapat mengubah apa apa pun yang telah menjadi kenyataan sekrang nie....


lebih baik kamu DIAM!!!


kamu sungguh PLASTIK jika meneruskan lakonan mu walaupun itu bukan lakonan tapi padaku kamu hanya berlakon....kebaikan yang kamu tunjuk masih aku tidak dapat menerima nya.....maaf.........


DENGAR SINI!!


Aku xkan dapat terima apa yang kamu lakukan....kerna aku tahu siapa KAMU!!


STOP DOING SOMETHING THAT MAKE ME REALLY HATE U!!


Please......leave me.....i'm happy without u.......i'm happy with my choice....kamu tidak berhak untuk menilai Mr.A aku sebab kamu tidak mengenalinya........kamu yang hanya akan menghancurkan kehidupan yang aku bina hasil kehancuran yang kamu ukir sendiri.....kamu sememangnya tidak pernah berubah.....dan kamu ingat tiada lagi peluang kedua buat kamu.......kamu terlalu melampau...........


aku hanya wanita biasa......ramai lagi wanita di luar sana yang lagi istimewa dari aku......tolong lah.......aku merayu....jangan kau kusutkan hidup ku yang sememangnya kusut ngn life sebagai student...jangan kamu parahkannyaaa sepertimana kamu pernah lakukan seketika dulu....


ingtlah.......antara kita sudah lama berakhir............


biakan aku ngn kehidupan yang aku lalui ini.......


jangan kamu teruskan.....Kamu sangat PLASTIK!! stop it.....!!!!


maaf kerana aku masih tidak dapat menerima apa yang kamu lakukan....maaf..aku hanya manusia biasa yang perlukan waktu untuk pulih dari segalanya......doakan kebahagian kami bukan menghancurkan kebahagian orang lain...


maaf kerana aku telah mencintai orang lain.........


maaf kerana aku terpaksa padam siapa kamu di dalam kotak fikiranku....


maaf...ini pilihan yang terakhir...telah ku berikan kamu peluang tapi kamu tidak menggunakan sebaik yang mungkin.....malah kamu makin melampau......


maaf...........jika ada yang terluka......


maaf kerana terpaksa jujur...aku lebih bahagia tanpa kamu......


maaf kerana hakikat kamu memang telah kehilangan ku lama dulu dan aku tidak mungkin akan kembali even aku ditakdirkan berpisah ngn someone that i love......


maaf juga sebab aku lebih rela sendiri dari kembali kepadamu......


maaf atas kejujuran ini.............


maaaaaaaaaaaaaaf..................





3 comments:

  1. Salam...
    erm, dunia hanya lakonan, upahnya kat akhirat, jika berlakon ikut pengarah (Allah) maka akhirat dpt tempat istimewa...

    ditujukan kepada semua umat manusia :)
    ~FitriMualim~
    manusia yang xpernah serik nasihat kat orang, ~peace~

    ReplyDelete
  2. at my honor....

    ~FitriMualim~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...