it Me

Wednesday, November 24, 2010

First Exam!! no Komen....

Today....24/11/2010


fisrt paper.....HUBUNGAN ETNIK


dengan tindakan yg wajar aku telah banyak melakukan tembakan pada paper td hahahaha satu2 nya paper ABC sem nie hehehe so tembak jelaaaa bukan sengaja nak tembak k tp soalan tue yg wat aku terpaksa bertindak demikian....len aku bace len yg kaur hahahahahah


hati aku lega bila kuar2 dewan dapt berita my carry mark is 67/70 so aku dah LULUS hahahaha tp cam x dapat je nak A....boleh ke En. Ku Hasnan bg saya A hehehehe


so aku ade g beberapa paper yg kena FOKUS betul2.....yaaaa....RIGHT!! FOKUS!!


2/12/2010 - SATELLITE

6/12/2010 - RF & MICROWAVE DEVICE (pagi) 
UTILIZATION (petang)  

8/12/2010 - JURUTERA DAN MASYARAKAT


Hope smua berjalan lancar dan dipermudahkan...semoga mendapt keputusan yang baik sem yg terakhir nie......hehehe

GudLuCk Keng KawAn.....!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...