it Me

Thursday, November 25, 2010

PeKerJaAn AriNie!!

First....


menyiapkan menu my dad yg nak makan maggie goreng....sbb dia nak menu tue coz aku tibe2 nak makan kuih so merajinkan diri di dapur sepetang td meninggalkan buku2 yg tgh dibelek...hehehehe


so percubaan pertama tok menu baru hahahhaa not bad la...jadi..tp layer xbape nak cantik sbb tempat kukus sengget xpasan so awal2 cam cantik akhirnya jd pelangi yang xbape nak jd hahahhaaha nama memg pelangi tp kat umah cuma ada 2 pewarna je so wat 2 nie je...jenuh ma nak tunggu klu ade mcm2 warna nak dilayer hahahahaha saya xrajin k!!hahahhaahha


xpe ini pengalaman hehehe


so nie menu tok ptg td....maggie goreng n pelangi oreo yg xbape nak oreo hahahahaha


pelangi oreo....

maggie goreng...abah saya memg suke kalau saya masak menu nie...
menu lain blum lepas ke bah???hehehehe

belah malam lak..selepas kul 12 malam masuk 26hb..yaaa aktiviti jahat tok dikenakan pada xroomate saya..amalina jasmi...kawan2 yang turut membantu adalah eija, aini, rina, anis, renu, nisa, kak miza n mimie...GoOd JoB keng kawan...hehehe

tapi xkan dapat dilupakan bila am balik lalu jalan belakang...aku, rina n aini duk tepi umah kelang kabut berlari menyorok bawah pokok yang setinggi parat pinggang je....hahahahaha aku yg baju pink nie duk paling depan yang dua g baju hitam nyorok paling blakang hahahahaha nasib bek am xpakai cermin mata xkantoi hahahaha so nie la hasilnya...

jangan serik ye am...nie jela last dapt sambut besday kamu..
.selalu besday kamu kena pd cuti sem...
nie sem last yg leh kumpul gather2 camnie hehehehe

sweet 24!!! love u always....keep smile gurlz...=)

dah isma...jom sambung study...hehehehe JommmMm......=)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...