it Me

Tuesday, January 11, 2011

Jalan with jaja n my sis

Hujung minggu lepas duk g jalan2 ngn my sis coz dia nak g cari baju dinner tok group dia yg nak habis dah ari jumaat nie so pasnie smua masing2 balik tmpat kerja semula...gudluck sis....heheh


so jalan2 duk teringat kat my cousin c jaja...so dia la yang jadi pemenat kami berdua hahahah mana xpenat ajak budak yang dah pandai bebel jalan huh dabar jela ngn perangai dia...hahhahaha


penat woo ajak dia nie jalan..lincah bukan men g...but at the end sangat enjoy n dapat baju baru from my sis...i like n paling penting dapat makan pizza....nyum............yeeee sekarang saya dah pandai makan pizza.....heheheh dah mula like cheese....=) wowww pasnie mesti Mr.A xkan terlepas nak belanja aku makan yang mahal2 hahahaha mesti dia menyesal duk suh aku makan benda yang aku xminat tp akhirnya bole memnuhi selera aku...padan muka kamu...pasnie ye sayang!! chicken blue....nyum nyum..........ngn kamu nak x tolong gantikan cincin ngn gelang kesayaangan syg yang dah hilang tue hehehehehehehe hamboi2 aku order je....xde maknanya Mr.A nak belikan....ayat perli padahal boleh dapat hahahahhaah tp xpe PTPTN on je aku akan ke kedai tok beli gelang n cincin sambil diteman Mr.A hehehe


jom layan gambar.....



dak kecik jaja yang xreti duk diam...heeee


pening woo layan dia nak men benda alah nie..adooii.....

cina kat depan nie naik keta api nie free..sbb cuma 2token dah leh gerak so dia tibe2 dtg time binatang nie bergerak hahahahaha tension seketika napa time aku xde dak yang ngah men hahahah


yang nie..jaja punya..jeles sekejab....tp akhirnya aku yang habiskan hahahahah

aawwwmmmm...........sedap ja.......comot makan!!

pandai makan coklat cair tue ngn aiscream je...kek makan cikit je....huhuuu rugi betul...

budak ini sangat poyo...n sangat banyak cakap n sangat banyak bershoping dr akak2 dia hahahaha
nampak tue nak nampak nie nak..dah nama pun budak..layan je la labu hahahaha


bile nak habis LI nie...xsabar nak kacau budak2 kat umah mak huhuhuu
windu kat afiq......

gile comey!! Afiq..tunggu kak ika balik tau..hehehehe

Blog OFF!!

2 comments:

  1. isz...
    ble nk jLn2 ngn jaja versi besar ni...???

    ReplyDelete
  2. jaja besar tunggu PT masuk t kite jalan same2 confrm nak g mana je bole heheeeee

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...