it Me

Sunday, January 9, 2011

Xmau....Balik!!

Arinie..kena otw balik kajang semula..esok kena otw g ICMIC semula...


again....


will see mr.vellu again....


esok ade presentation first tok Task yang pertama....aduhai...xstudy lagi hahaha slide pun xsiap g...


ingat aku rajin ke nak wat kalau balik kampung hahahha sekarang dah leh kate balik kg hehehehe...


xde maknanya aku sentuh..tp pagi nie aku rajin lak menyiapkan buku log tok diberikan pada mr.vellu esok...sir..nak sain..dia memang xpaham satu apa pun pasal BM nie so kalau mulut nie nak mengata dia dia xakan tahu hahahah tue pasal la aku asik kena present benda yang sama lagi skali sbb asik mengata dia je so mana nak berkat hhahaha salah sape salah sendiri gak padan muka aku!!huuuuu


aku balik umah nie macam2 yang aku tahu tapi dah lambat nak menyesal pun xguna ahahahah


so mak aku pesan..balik t betulkan niat..thinks positif....ade hikmah smua nie...mungkin ade baiknya aku duk kat ICMIC tue..bila lagi nak asah speaking aku yang agak Longlai cam mak limah jalan hahaha ye ye je mak limah jalan camtu..mak limah kat belakang umah aku xde pun jalan cam tue hahahaha tipu nie...aku xtipu tp ayat tue tipu hahahhaha


arinie otw balik sorang2 akak aku balik esok huhuuu


melalak la aku sowang2 dalam keta tue ngn suara sumbang..haaa tibe2 serak xyah present hahahahah hamboi ko isma tanduk setan ko panjang dah tue kuar hahahaha ingat pesan mak betulkan niat...betulkan sekarang...ok dah! hheee


tau x aritue aku balik ngn akak aku sampai depan pintu umah kul 3 pg sabtu...bertolak kul 8 lebih la lbh kurang hehehe tau apa ktorng buat????hahhahah dah mengalahkan dari ipoh nak g bp kan hehee sebenarnya ktorang nie salah jalan....nie aku nak salahkan lori angkut minyak shell..lori ke trelaa hahah pape je.. disebabkan si shell nie gaban besar sangat dah menutup mata ktorng nak tgk signboard pastu duk yakin ngn jalan pastu hambik ko ke KL..hahahha terpaksa pusing balik...dah la jem malam tue..time tue akak aku drive aku mate dah laluk2 nak tido balik kerja penat hahaha alasan!!


so dah take time kat citu....pas dah pusing balik...aku pun dah xsedar time tue sedar2 akak aku berenti nak berhajat..aku sambung tido ala2 kucing yang lena xlena tue...xsedar pun kul bape berhenti kat RNR Linggi tue..tau2 aku sedar akak aku pun join aku tido jgk hahahha aku malas nak kejut dia sbb dia yang drive so aku sambung tido.....bangun2 dah kul 1 pagi...hahaha akak aku pun sambung drive aku ingt nak sambung tido tp cian kat dia...xlama pun dia drive sampai RNR seremban dia suh aku drive plak..dah aku kena drive sampai depan umah...aku rasa aku yang drive lama hahhaha ye kot....kul 2 pagi tue mak tepon upenya mak aku tertido tunggu ktorang...dia sedar je duk g tgk bilik g tgk luar keta xde orang pun xde mean ktorng xsampai g kelang kabut mak aku cari tepon huhuuuu apalah wat risau mak je...


selamat jugak sampai...pastu mak aku duk sembang ngn akak aku...aku dengar je mula2 pastu xdengar dah tau2 dah siang hahahhahaaha


seriously aku memang xleh duk bandar laa pale aku cepat sakit..lagi2 kalau jem huhuuuu xkan ari2 nak kena telan xtive 5 kot hui parah tue....heheheh cepatlah sampai bulan 3 ye xsabar nak tinggalkan bandar yang sesak tue..hehehe


pasnie nak cari kerja yang ala2 kampung ade x kerja camtu...tp nak gaji yang mahal hahhahaha memamg banyak lemak lah ko nie isma...layankan je.................zassssssssssss


bye!!

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...