it Me

Sunday, January 16, 2011

TunggU i Balik!!

waaa lama rasanya xupdate blog nie hehe


bz sbb balik2 keja je tido pagi g keja mr.vellu tnya kerja asik xsiap..esok matilah dia nak tgk design current mirror yang xwat lagi dah lah nak tgk pagi hahahah hambik ko pagi2 esok rajin gile aku depan pc nanti hahhhaha


by the way nak cerita pasal hujung bulan nie...hehehee hujung bulan nie dapat PTPTN waaaaa.....memang ngah sengkek nie kosong poket nasib baik abah saya baik hati tau bg kad kredit minyak dia so minyak keta isi pakai kad kredit hahaha berlagak cikit....tp sampai hujung bulan nie je..karang xpasal2 aku kena bayar balik t hehehe xmau...tp perjanjian ngn mak saya tetap kena buat iaitu cek gaji kat icmic xleh cashkan tp kena bg mak aku pegang wat cagarab kalau keta kancil tue ade saman hahahahhaa coz my mom tau sgt anak dara nie bawak keta cam apa hehehe


ok balik2 pasal PTPTN...hujung bulan balik umah sbb nak tahun baru cina hope company bagi cuti banyak puas cikit duk umah hehehe n perkara penting lagi...Mr.A ajak kuar...hahahhaah dah rindu lah tue.....so peluang terbaik bila dia ajak kuar..time tue dia dah gaji n seperti biasa gaji bulan 1 bakal banyak dr biasa sbb banyak wat oti nak tutup akaun heheheheh belum2 aku dah plan macam2 samapi nek pening Mr.A melayan.....nak tue nak nie nak makan kat citu kat cinie....korang (lelaki) kalau dapat GF perangai cam aku nie kiraang kena banyak2 sabar ye hehehhehe


dan klimak yang paling penting sekali yg aku sgt appreciate sebenarnya xsangka...hehehe Mr.A nak sponsor aku shooooping.......that mean duit PT xkan d'usik tok guna g shopping hahahahhaha ade lagi 2 minggu nk jmpe hujung bulan n adelah pluang baik tok wat list hahahahahah


gile dasyat aku nak wat list...hahahaha tp yang paling penting kalau Mr.A sponsor mesti lah aku nak cari peganti pada gelang n cincin yang hilang akibat kecuaian sendiri...hehhee letih dah dengar Mr.A bebel pasal 2 barang tue....tp mesti xmenyesal dengar bebelan buah hati kalau buah hati nak tolong ganti heheeee


tp pasnie mesti aku akan kena bebel lagi teruk ngn mak aku kalau dia tau Mr.A manjakan aku sangat ikut sangat perangai aku hahahaha padan lah muka aku time tue.....heehhhee


sebenarnya xlah xcited sangat nak dapat sponsor nie sbb lagi xcited kalau Mr.A ajak kuar makan..serius kenyang n tempat yang pergi pun memang wooowww..dia jenis yang xkisah pasal makan tp bab shopping nie dia slalu ikut perangai dak kecik isma nie la hahahah nak wat camne..dah GF dia nie suke shopping yg bukan2 ntah pape.....hahahha


pape pun isma kena sabar menunggu 2 minggu tue..dan sabar menempuh hari2 di icmic bersama yang lain.....huhuuuuu


chowwww.........=) 

4 comments:

  1. ouit....sian la sikit kat Mr.A tu..kang nanti x jadi apa2 susah pula nak membalas budi nya...(amaran deh)

    ReplyDelete
  2. hehehe cakap je...buat nye blum tentu...Mr.A tue bkn jenis yg ikut ckp pmpuan pasal2 shoping nie so blh ajak dia blnja makan je...memang kenyang....tang nie dia memg xkisah langsung..tang lain memg kisah gile...hahaha

    ReplyDelete
  3. kalau gitu..memg terbaik lah hehehe tp tue cam mimpi yg susah nak jd kenyataan je hahhaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...