it Me

Thursday, August 18, 2011

Happy, Teruja, Tension!!

Firstly nak wish very2 lot of thanks to all my friend yang sambut befday aku tempoh ari sambil berbuka pose lagi tue...hehehe dah kantoi dicitue umr sbb ade lilin hahhaa 
Thanks jgk kat dak2 laki yang join jgk time tue even korang menjadi pelarian halal kat pt king nie hehehe

Terasa cam dah tua plak haha

kawan2 raya jemputla datang umah baru saya

Gugurlz yang happening..macam ade kurang sowang..ha am xde..
dak2 laki malu2 nak join ktorang bergambar hahaha
Thanks korang!!

Secondly nak cite pasal interview yang kat UTM tue....masa pergi memang teruja yelah dapat interview jawatan engineer tp pas dah mengadap rasa macam macam sekarang nie.....pengalaman interview kalinie memang sangat2 menarik walaupun ade ckit blur2 jab hahaha tp hardly to say and share kat korang sbb masih rasa preassure lagi hahahah tue la kehidupan engineer!! a lot of pressure and has to face it..tp memang rasa xrugi pergi intrview nie..walaupun aku sorang je yang di interview hahaha 2jam setengah mengadap 2 orang panel yang sangat okey sebenarnyaa cuma tuela bila tau skop kerja mula rasa goyang plak hehehe

Thirdly nak cite pasal itam ngn rabbit...rabbit ngah sakit sekarang...tp dah bg dia habiskan sebotol vitamin hope dia akan kembali cergas boleh lahirkan baby banyak banyak....itam plak makin aktif....sekarang kalau lepaskan dia kat luar memang susah nak tangkap maklum jela dah dekat 3minggu xkuarkan sbb abah baru racun rumput takut dimakannye xpasal2 kojol hahha so sekarang dah boleh men lenting2 kat lua...dah makin kenal tuan dia tue yang suke tue...ciap dapat kiss lagi tau mgkn dah cam bau tuan dia hehe apalah nasib kuning yang ade ngn Mr.A ye...lama dah xnampak dia....hope sihat2 n makin gemuk!! macam tuan nya yang sekarang hahaha ya malam esok akak balik...dia akan bawa baju raya itam n rabbit waa xsabar nak tgk xsabar nak try kat itam ngn rabbit..hehe itam ngn rabbit pn nak jadi pengapit pengantin jgk so kenalah ade baju cantik hahaha

itam yg kuat makan sayur n dedak..huh!! boleh pokai aku camnie..
tp sbb bulu dia yg kembang n jambul yg cantik terpaksa makan yang standard klu silap bg yg bukan2 bulu dia boleh gugur banyak....memang arnab standard nie hahah beli dulu pn memg mahal so makan pn nak yg mahal jgk...ish2...

Semalam abah aku dah petik pelam yang aku memang jaga jangan sampai tupai or musang makan huhuuu walaupun binatang2 nie aku xbela tp meka nie kawan2 itam ngn rabbit gaknye...malam2 ade je datang menjenggah siap vico mak aku pn dia blasah jgk time itam ngn rabbit duk dlm umah sekarang itam ngn rabbit da duk kat luar kalu malam sbb nak biasakan duk lua sbb t time majlis akak xdelah terkejut heheh dah 3 malam dah meka kat lua...tp wisau jgk..wisau kalau ade owang amik je...hope selamat jelah....haa jom tgk pelam kulit kuning yang dipetik abah aku...

Haa!! Teruja x...patutlah musang n tupai pun duk ceagee je pelam aku nie..
terpaksa petik n peram sendiri kat umah..huhuu




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...