it Me

Sunday, August 14, 2011

So Sweet Nye

Waaa rindu sangat pada blog dah lama xmenjengguk tibe2 teringin plak nak jengguk...macam2 story nak cerita..hehe terutama pada hamba Allah tue..mungkin dia rasa menyesal agaknya sbb apa yang dia buat sebelum nie telah merapatkan lagi hubungan kekeluargaan kami..thanks ye and bersyukur jgk pada Illahi atas segala kemudahan dan kelapangan yang telah diberikan untuk menghadapi dugaan yang datang.

Firstly nak cerita pasal my mom la, second boss i hehe rasa cam xsangka plak mak saya nie pandai pujuk hahaha so sweet sangat sampai rasa menangis xhenti2 sebab gembira punya pasal hahaha bukan xnak story how my mom become a sweet mummy on that day but malu sangat coz the main character is me so just what i can share is i never think my mom will do that thing and i really appreciate that time =) so segala masalah yang berlaku sebelum nie telah pun selesai before aidilfitri rasa2 kalau sampai aidilfitri baru nak ok mau xnye aku akan nangis gile2 pagi raya tue huhuuu syukurla semua dah selesai dan abah pn makin melayan semua kerenah aku lak lately nie waa rasa macam status "anak kesayangan abah" tue masih wujud lagi...hahaha 

Secondly nak story pasal adik aku yang kat jogjakarta tue..dia dah pun selamat sampai kat umah..dah duk melingkor cam ular sawa je tgk.....rasa aku dah sangat rendah dah bila berdiri sebelah dia...first time nampak dia kuar keta mak ai..tinggi nye......makin hensem makin smart makin tinggi kalah abang dia hahaha abang dia rendah je..adik yang menang bak kate asif "tue namanya aku nie muda" hahaha muda la sangat....

Minggu depan akak aku dah bercuti tok berkahwin..hahaha gile lama dia amik cuti...dari 20/8 hingga 13/9 dan abah plak cuti dari 15/8 sampai 4/9 waa memg betul2 cuti nie mereka nie..kalau akak xsabar nak kahwin aku plak xsabar nak gayakan baju time wedding tue nanti hahaha and the most important thing before akak balik biasala kirim jeruk pelam kuning xde kulit tue sakali hadap je boleh habis hahaha tue dah mesti tp thn nie tambahan kiriman adalah baju raya buat itam ngn rabbit dan stok makanan mereka maklum jela kat penang 8inggit sekilo...kat cinie 12inggit sekilo memg masak la ade belaan yang kuat makan hahaha xsabar nak tengok baju raya itam ngn rabbit...diaorang pun nak raya jgk...time majlis t xdela diaorang segan xde baju raya hehe

ha before terlupa...doakan kejayaan isz tok interview this thursday kat UTM skudai as Electronic Engineer...harap2 ade rezeki kat cinie.....=)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...