it Me

Wednesday, August 4, 2010

JUST 4 U!!

To Mr.A...



khas buat kamu....
hapPy BefDay sayang....
saya sayang kamu sangat2.....
hope kamu lebih tenang menghadapi kerenah kekasih kamu yang sangat2 baik lagi banyak songgeh nie yee hehehehe
hope jugak kamu lebih rajin mengumpul duit hantaran saya hahahahaha heheehehe
hope lagi kamu akan teruskan mengembirakan serta membuat saya lagi bahagia bersama kamu dengan segala kerenah kamu yang slalu wat i kadang2 jadi macam singa lapo..hehehe

semoga kamu sentiasa di rahmati dan sentiasa dilindungi dan dipermudahkan segala dugaan yang kamu hadapi...mudah2an doa kamu dimakbulkan ye...amin.....kamu perlu sabar menunggu dan jangan sesekali kamu merunggut ye....

saya sayang dan cintakan kamu selalu......


hehehe meluahkan hati betol la kau nie isma hahahahaha loike!!


gambar kat atas tue memg khas wat Mr.A sbb kamu dah tua so tok kamu kelihatan muda kenala jadi macam kanak2 yg tiap kali befday dapat gula2 ngn coklat hehehehehe kamu mesti suke kan.....hish janganla kamu sembunyi belakang saya plak kerana kamu segan..kamu kena berani tau camne nak berdepan ngan En. Ngadiran t hehehehe hahahahaha 

semoga bulan OGOS bersempena bulan RAMADHAN yang mulia ini menjadi bulan yang terbaik buat kami....amin....

p/s : postpon dulu ye dating tok celebrate hehehehe kesibukan yang teramat..kamu pn sibuk jugak kan hehehe t ade masa kite spend time together2...miss u always...muaah!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...