it Me

Sunday, August 29, 2010

Nie NaMa NyE......xDe KeJa!!

AHAD ~ Pekerjaan seharian tok hari yg rasa cam sibuk..sibuk ke?? boleh la......xpun aku yg menyibuk kan diri xpasal2 hahaha


Sepagi di rumah..
After subuh..tombang balik hahahah bangkit agak awal kul 9...slalu.....hahahhahaha kul 10.30!! memang bgus la dak pompuan nie..heheh ^_^ bling bling dari kul 9.30 sampai kul 1.30 ptg mengadap lappy tok menyiapkan THESIS (semangat nie mood rajin translate thesis dr BI ke BM) hahaha rasa sgt FAIL ngn tatabahasa padam muka aku.....nasib bek ade atok GooGle yg membantu tp xmembantu sgt pn sbb ayat BM dia macam berada di INDON hahahaha 


Sepetang....
Telah membuat temujanji ngn cik ila tok tolong dia antar Mr. Izat g bustand....2.45ptg...bertolak....nasib bek xkena tinggal bas Mr. Izat cik ila nie hehehehe Izat settle.....berjalan2 ke pasaraya GREENPOINT untuk melihat baju kanak2 supaya blh menghantar laporan pada second boss tok beliau membelikan baju raya adik2 saya yang 12 orang n seorang lagi ahli baru Kaiyisah Binti Norza Iskandar Helmi hehehe t pas raya kite berkenal kenalan yee kyicah hehe dengan bantuan cik ila...hahahaha aku telah secara haram mengambil gmbar baju2 kanak2 tue tok tatapan bonda hehehe jeling je adik2 selfgurlz tue..ade aku kesah???? ko pn xkesah kan hahahaha 


Klimak.....
Balik ke pt raja...aku berhajat tok menjejakkan kaki ke bazar raya yang sgt digemari warga2 pt raja ke tempat itu...segala cerita yg aku dengar adalah terbukti palsu....hahahaha brg yg teringin tok di tinjau xde....kat mana agaknye ek...ade bazar raya lain ke kat pt. raja nie slain kat CIMB tue hehehe ade??? Tau???bgtau laa...hehehe PENAT!! melayan kreneh kaki yang mula letih sbb aku parking jauh sangat hahahhaa padan muka aku! 
Perjalanan ke parking...telah melihat KBW Dr. Nafal...jeng jeng jeng....hahahaha parking sebelah2 je wooowww adakah kami berJODOH.....hahaha geli pasan minah nie!!! so ngn xpasal2 membuat kerja gile tok berjalan di bazar ramadhan tok mencari Dr. Nafal...ko xrasa aku GEDIK ke???hahahaha sememangnyee GEDIK + ngn cik ila yg nak sgt tengok Dr. Nafal sbb kawan dia nie kate dia sangat HENSEM!! hahaha tujuan utama adalah menunjukkan cik ila..tujuan hati adalah tok memastikan ngn siapa Dr. Nafal g ke BAZAR hahhahaahah jahat gile....pusing2 nye pusing TARGET dikenal pasti.....waaaa dia beli Nasi Ayam la....air tembikai hijau....ade kuih....hahaha tajam sungguh mata membelek bungkusan yang dipegang Dr. hahahaha nie memeng sah GEDIK!! ehh ehh Dr nak balik dah...cepat2 ila follow tp berlakon mcm xkenal dia hahahaha gile pandai berlakon tol haha tapi memang nampak sangat mengikut sbb xbeli pape kat bazar...hahahah xpandai berlakon btol...!! hampir kantoi!! tp blum g....menuju ke parking...Dr. saje2 lambat2 mungkin ke dia telah perasan....Ohh JANGAN!! malu t hahaha
Dengan pantas aku terpaksa jalan dulu..supaya xkontoi tp masih berharap yang Dr. akan follow blakang hehehehe yea..akhir Dr. follow...seolah2 dia mengecam aku yang berkata "sayang" pada dia aritu hahaha sbb cik ila kate time keta aku lalu depan keta dia..dia senyum n geleng pale....what that mean??? adakah dia kenal pemandu keta saga tue atau dia sudah mengetahui tindakan kami...aaaarrhh malu tp mahu..mahu tok Dr. trus mengecam aku hahahahaha PARAH dah nie....heeiii ingat Mr.A ingat Mr.A hahaha tp time camnie memang xingatlaa orang tersayang hahahaha tol x????tooooooooool...
Arah tuju kami sama.....ke UTHM hehehe saje bawak keta lambat..nak bia Dr potong hahahah masuk dlm U pn same2 tp Dr. telah menggunakan jalan yang len...kalau pikir logik jalan yang di lalu tue memg btul tok g ke pejabat dia sbb jalan yang aku lalu tue xleh masuk sbb one way tp klu pikir dr hati seorang perempuan..mungkin Dr saja nak pancing kami follow dia x hahahahah "haaisshhh..jangan tunjuk sgt kite follow dia..t kantoi laaa dah xcun" hahahaha nie kata2 ku bile cik ila kate nape xikut jee Dr...ayat td adalah ayat cover cun cover sopan caver ayu sebagai seorang perempuan...cukup la dah follow dr pt raja hahahaha


tapi ko xrasa aku ade jodoh ke ngn Dr hahahaha memang adelah.....30 tahun g hahahahahahah jadi isteri no 4 wahahahahahaha walaupun Dr. Nafal sangat HENSEM, sangat CUTE, tp hati ini tetap pada Mr. A...hehehe kalau dia dengar nie memang confirm laa patah katil sbb melompat cam hypo nak nek kapal terbang balik kg beraya kapal terbang xleh naik ahaks!! Mr. A tetap pengarang jantung, pengarang hati pengarang............jom makan kerang hahahahah kamu tetap Buah hati saya...dun wory...hehehehe ayat pujuk sbb Mr.A akan membaca smua entry aku....hehehehe


Malam...
bertolak ke JB ngn lajunye sbb tolong "Idah Kuih Bangkit" membawa jualan nye yang xmuat nak wat masuk ke dalam KANCIL.....jualan dia penuh satu AVANZA xrasa memg xmuat si KANCIL tue nak angkut...hehehe xpe xpe...yang penting "cik dah duit raya ika kali UP UP UP UP UP UP UP waahahahahahah" 


sampai di rumah...12.56 pagi...wow..Mr. A masih lum tido lagi sbb masej aku terbalas..tp 2 kali je aku balas pastu.......ZzzZzzZzz....hahahaha sampai tepon bunyi pn xsedar....hehehe


OUT!!

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...