it Me

Friday, August 13, 2010

SuKa suKi

Yeaa... agak lama xupdate blog walaupn sgt rajin bace blog orang ari2 hahahaha


so oleh kerana dah lama tgn nie xrajin nak blaja wat something hasil air tgn sendiri so tibe2 diri nie teringin sgt nak makan something yg manis...kuih ke??tok wat bebuke ea musim2 pose nie...hehee first pose or before pose xsmpat nak wish SALAM RAMADHAN kat blog so blum terlambat g rasanye baru pose ke-4 hehe so dedikasi khas wat keng kawan. saudara mara, kekasih yg sure n xsure hahaha ade ke yg xsure rasa skrg dah jd kawan je hehehe wat ever laa..."selamat menyambut bulan ramadhan yang penuh berkat ini semoga kite semua dapat menghayati bulan ini dengan memperbanyak kan lagi amal ibadah dan di harapkan bulan ini menjadi bulan yang bermakna buat diri ini dan kalian semua..amin..."


so next chapter is..berbalik pada kerajinan aku yg sedang membuak2 sekarang hehehe rajin sangat ke??padahal bile teringin makan something mak aku akan kata "buatlaa mak tolong tengok kalau perlu bantuan baru mak tolong...."  hahaha nie statement dia bile dia nak suruh aku yang masak hehehe oleh kerana dia mengetahui hasrat anaknye ini untuk belajar lagi2 bab masak nie so dia akan membiarkan anaknye nie blaja sendiri...so terpaksa kena rajin...dan abah tercinta juga sering mengambil kesempatan untuk mengorder makanan dengan memuji masakan aku (suke gile kena puji hahaha) then pe lagi kena la memasak apa yang dia nak makan tue....n kalau sedap dia komen kureng sedap pn dia akan komen like this "masak camnie blh wat GEMOK cari lain la jawabnyee" hahahah wat Mr.A jangan kamu berani2 merialisasikan kate2 abah mertua kamu tue ye....hahahahhaa ugut ke???xla....warning je hehehehe ^_^"


hish..banyak bebel lak aku nie hahahaha so sebenarnye....aku wat BUBUR KACANG....kebetulan tengok dalam peti ais ade kacang hijau...tengok kat dapur ade kelapa...tengok kat almari ade sagu rendang so tinggal xde adelah gula melaka...so kerajinan melanda g cari gula merah dan membuatla bubur tue....hahahaha padahal xpenah lagi wat bubur nie.....nak tnya mak malu ^-^' so boatband aku berjasa kalinie kejab je search kat tenet dah tau dah cara nak wat...hehehe


so nie la hasilnye.......


nie jela gambar yang sempat di ambil...sebenarnye bubur nie untuk saya makan....excited sangat sampai terlupa nak amik yg kat dalam periuk hahahah


sempat jugak aku menghantar bubur nie pada exroomate aku....cik aini, cik eija n cik am serumah....hehehe
korang..xtaula apa rasa bubur tue kan....kalau termacam rasa gula tertumpah tue hahahaha biasala budak baru belajar heheheh kalau macam kurang gula tue pn hehehe budak tengah belajar hahhahaha


wat adik2 ku.... jangan kamu melantak bubur tue sampai akak nak makan g dah habis ye..ciapla kamu.....hehehe


wat Mr.A.... maaf yee xda bahagian untuk kamu..kamu jauh sangat...hehehe tp gambar untuk kamu ade hehehe t syg bagi ye....^_^


Cik Isz yang DEDIK!! hahaha


OFF!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...