it Me

Thursday, August 26, 2010

MaluNyE...!!!

hari nie adalah hari yang sangat2 memenatkan dan sangat2 tekanan...huuuu


citenye camnie....today is my PSM day..so kena jumpa ngn sv....seperti biasalah kul 11 baru jumpe puan hehehe sampai2 depan bilik dia..dia xde.. so agak lembap jugak la otak nie berfungsi arinie so ngn baik hati n ayunye arinie tunggu la puan sampai kul 11.30...huh!! ko ingat senang nak soh aku rajin camnie hahaha


yang paling benggang!! hp aku low batt n kredit 0!! camne nak contax orang n time2 camnie la my group project RF ajak jumpe Dr. M discuss proposal....huru hara hidup ketika itu....nak mintak kredit kat orng guna ask-top-up..niat hati xnak menyusahkan Mr.A tapi apakan daya hanya no phone Mr.A yg di hafal hahahah so terpaksa menebalkan muka!uuuhhh tragis hahahaha nasib baik Mr.A bukan dalam meeting klu x mesti lagi bertambah parah hidup aku nie....


kredit settle, nekad ngn phone yg low batt call puan..n dia kate dia kat "CLEAN ROOM" nie la first time aku dengar lab tue hahahaha nampak sangat la xrajin jalan dalam u hahaha ngn pantas bawak moto g lab abg sedara aku kat kompleks hahah aku tnya dia...ade dia gelakkan aku...eei pakal jela pose..sabar2...akhirnye tahu jugak location lab tue...upenye lab Dr. Nafarizal...huhuuuu lab nie sangat teruja aku masuk...orang2 dalam tue smua serba putih tertutp cam angkasawan cuma xdela topi besar angkasawan tue hehehehe


so menangguk la aku kat lab tue puan xkuar2 pn....huuuuu
kuar lab.............(kesabaran menggu tergugat)
masukk lab.............(hati memujuk...kena jmpe puan walau apa pn hehe)
kuar lab lg.................(panggilan dr ila jmpe di lab RF) pergi lab RF tok jmpe Dr. M plak terpaksa meninggalkan hajat jmpe puan....sampai bilik Dr.M...Dr.M bersembang ngn Dr. Kathi.....lama sungguh mereka bersembang......letih menunggu....


akhirnye Dr. M selesai ngn Dr.Kathi...maka layan kami la pastu...hahahaha amik ko...proposal reject lg!! tp kami smua cool terima ngn pasrah n sipakan jugak pada hari nie jugak.....3 kali kami kena betulkan akhirnye.....proposal berjaya n kami boleh teruskan ke project hehehehe alhamdulillah....


dalam pada menggu proposal tue diluluskan....aku berulang alik dari lab RF ke lab Microelectronik 2kali tau...mana xletih arinie..tergugat jugak pose arinie..hahaha tapi ade sesuatu yg berlaku........owh NO!! kali kedua berulang alik ke lab Dr.Nafal....so tunggu la puan kat lab tue...tapi puan kate jmpe dia esok..so ngn hati yg sayu lagi sedih maka beralah ngn atir hahaha 


so bejalan la aku menuju ke pintu tapi ngn berangan tengok mesin2 yg pelik2 dalam makmal tue....sampai kat pintu...."oohh sayang terkejut aku!!" nie la ayat aku melatah bile aku baru nak bukak tapi Dr.Nafal yang bukak pintu tue dulu....dia pn terkejut jgk tp xmelatah tapi dia gelakkan aku melatah...MALUNYE!! u see...Dr.Nafal gelakkan aku.!!.tp muka dia cute sgt gelakkan aku hahahahaha 


sangat2 malu ngn Dr sbb saya minat kat Dr hahahahah walaupun dia dah tunang n tunang dia orang BP...lagila sedey hati hahahha sedey ke???? orang BP je tue napala bukan aku orang itu hahahaha giler perasan! 
pasnie mesti malu nak jmpe Dr. hahahah


hari yang penuh ngn dugaan n memalukan......hahahah


OUT!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...