it Me

Saturday, October 2, 2010

Jamuan Raya Abah

waaaa..jamuan raya.....
kat hotel....hahahhaa sku tertipu ngn mak aku...dia punya la kate kat hotel..semangat nie nak pergi even ptg tue baru pas paper utiliti yang memang sah2 aku fail sbb dlm sejarah kertas aku bnyak 0!! so cam ne nak bagi markah...calculation xtau wat satu rumus pn xingat kat pale nie...arrgghhhh!!! TENSION!!! last2 skali sampai2 je aku tgk kat dewan UMNO je..pandai btul mak aku duk p perkenakan aku ya....hehehe xpela yang penting aku dapt makan sate puas hati hehehe tp seiusly makanan dia sedap sampai mak aku sibuk nak bawak balik nak makan kat umah hahahah


alhamdulillah sangat kenyang malam td....sampai xingt nak amik gambar makanan sbb dah mengadap makanan mana ingat benda len...heheheh


so enjoy it!!


mak n abah
yaya...muka duk tahan lapo hahah

nie muka happy sangat nak dpt makan free hahaha

ini budak kecik klu ajak dia gedik2 memang dia plg suke laa hahaha 
see pale pn nak kena melekat hahhaaha
gambar nie mesti masuk dlm koleksi kat pejabat abah sbb kami pun kena shoot jgk ngn sang kamera..hehehehe
cayala....lenkali kite gedik2 lagi ye jaja hahahah

nie sesi mak saya duk sibuk bungkus makanan nak wat balik..
tp last2 aku yang sambung makan balik kat umah..dia trus lepak tido..hehehe
aku jgk yang kenyang hehehe

see..budak jaja nie memg gedik la..hahaha

ha yang nie dia bek cikit...sbb dia dah penat..satu dewan dia menjelajah...
menjadi perhatian sang2 kamera yang teruja ngn aksi jaja nie hahahah

cik isma DEDIK!! hahaha

Yaa..mak saya pun mahu beraksi gedik jgk hahaha

see...si jaja nie...ktorang mencangkung sbb nak sama tinggi ngn dia tp dia pun duk cangkung jgk..
time nie kena tebalkan muka sbb orang sibuk balik..tp gambar tetap senyum =)
amik gambar plak tue depan jalan kuar hahahah
menjadi perhatian...hehehe bila lagi nak glamor....ahaks!!


arinie dapat makan free lagi....nak g jamuan umah eija n the housemate...hehehehe

ade sape2 lagi yang mahu invite aku lg x..ngah kemaruk makan free nie hahahhaa kalau ade invite kat FB or phone number hhehehehe

OUT!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...