it Me

Tuesday, October 19, 2010

TerKeJut KuaSa 2

Hari nie dapat berita sedey...

First...my presentation FYP terpaksa diawalkan ats sebab panel2 bakal berangkat ke destinasi yang tidak tahu kemana..tetapi yang pasti dalam jabatan JEL hanya 3Panel nie yang akan mintak present awal.....

sedey sbb manyak kerja yang xsiap lagi.....

sedey sbb segala plan telah lari manyak...

sedey sbb circuit tok solar xjadi2...
hati otak makin runsing melihat keadaan ini kerana analysis result masih tergantung tidak ade penyelesaian...

sedey sbb saya betul2 down sekarang......

second case...terkejut mendengar berita abah menerima panggilan telefon dari pihak hospital....esok kena pergi checkup khamis masuk wad n jumaat wat operation....disebabkan operation yang sblm nie terpaksa ditangguhkan kerana Dr balik pakistan nak beraya...

seperti biasa hati abah gundah gelana...xsenang duduk...mungkin kah darah tinggi beliau akan naik pasnie....wajah beliau berubah sepetang td...xseceria selalu...hanya berdiam..berdiam dalam memikir..apa yang difikir hinggakan berkerut di dahi jelas kelihatan....tanya...hati takut makin membuatkan beliau risau...risau melihat keadaan beliau....dan aku juga yang menyuruh beliau untuk terima sahaja pembedahan itu tanpa perlu ditangguh lagi....dia akur tanpa banyak bertanya....wajar ke tindakan aku??tindakan yang telah membuat abah berfikir dan terus berfikir...kongsi....sukar untuk diluah....dia hanya pergi ke masjid n balik masjid n melenakan diri...hati hanya mampu berdoa untuk beliau....andai aku bersalah dan berkeras ngn beliau....semoga Allah mengampunkan dosaku....andai tindakan aku betul..semoga Allah melancarkan segalanya.....

Ya Allah..Engkau permudahkanlah segala urusanku...tunjukkan aku jalan penyelesaian yang terbaik buat diriku dan masa depanku...sesungguhnya hanya Engkau yang maha mengetahui segala apa yang berlaku dan bakal berlaku kepada hamba2Mu.....amin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...