it Me

Saturday, October 16, 2010

Tidak MENGERTI

Aku semakin tidak mengerti akan mimpi itu...

kerap...kerap berulang mimpi situasi itu...

apa maksud tersirat dan tersurat mimpi itu...

adakah itu petanda yang baik @ buruk tok FYP aku...

kenapa.....wajahnya sentiasa muncul dalam mimpi itu....

hanya dia...why dia????

apa akan berlaku sebenarnya.....

adakah aku terlalu memikirkan perasaan MALU itu...

tp sungguh...aku xtahu mahu berdepan bagaimana......

kamu kamu kamu...paham x perasaan aku sekarang....

perasaan itu...sampai saat berkata tidak mahu lagi bertemu dengannya...

kenapa dia panel aku....

down.....sangat down.....

hati ku hilang.....semangat hilang....



processding paper yang masih perlu untuk di perbetulkan.... 


result analysis yg blum dapat lg....wahai FYP aku..kamu janganla mcm nie...apa lagi yang xkena ngn kamu...i have no time right now....only 10 day before that day.....hope..esok kamu semakin baik n semakin cemerlang ye my FYP

slide yang perlu disiapkan....

presentation preparation for this coming thursday with my sv blum practise lg manyak xde g...

TEST RF..adakah aku mampu tok dapatkan 90%....sempat ke masa yg ade untuk membelek RF......

Projek RF....

Assignment Utilization

Report Satellite...

Presentation Satellite

Assignment JM

Report HE....


all of this have to do this week..... so many work to do.....i need some happiness, relaxing.....


Thanks to Mr.A...


even kamu xtahu bidang kerja nie tapi kamu sangat memahami....


thanks for that night....nak stik tue lagi ye...=) sedap sangat....tapi pedas....xdapat nak tahan hehehe tp still licin sape yg tolong licinkan kalau bukan kamu hehehe maaf...kamu terpaksa langgar diet kamu mlm tue heheheh gpun xbek membazirkan...hehehehe


n thank u very much for My new handphone....


i call it CBiru....Nokia _ _ ???? ha..g search kat google image ea......pasti jmpe..hahahahhaha


dah dah dah..time g meeting kat library.....siapakan assignment......


OUT!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...