it Me

Tuesday, October 5, 2010

Serabut + Benggang + Pasrah

Serabut............


hati bercelaru ngn phone yang mula gedik2 men tukar2 colour cam pelangi..advance!!


otak nak pecah, PSM litar 1 dah 90% siap motor plak gedik2 xnak reverse balik...haiyaaa n satu litar bakal menempuh alam kegagalan berfungsi.....tekanan darah makin tinggi sekarang....!!!


thesis??xsiap lagi yang kena perbaiki... proceeding paper xbuat lagi.....alahai....satu masalah lagi...


ari khamis?? apa nak cakap ngn puan nie....nie minggu ke-11...result psm xcari lagi...present minggu ke-14...aarrgghhhh!!! makin TERTEKAN!!!


Test 2???aku fail!!! tekanan lagi parah.....sedey n down.......




Benggang...........


ko dah tahu nie jalan kampung at la shopan cikit kat jalan, ko ingat nie jalan mak bapak ko buat kaa.....aku dah lama bawak budak kecik ramai ko mahu jd gangster jalanan plak!! pe hal ko nie.....keta gua lagi cantik berkilat dr lori ko tau.....ade mata tengok ar.....ade signal pakai....nie men kuar simpang ikut suka pastu duk sweet sweet ko ingat ko encem ka....muka macam lipas kudung ade hati nak ngurat orang.....kat jalan pn xshopan nie kan lagi depan2...


bukan nak doakan la..tapi kalau cmnie la cara ko bawak n nak kenakan orang je...jangan salahkan sape2 kalau satu hari nanti benda camnie terkena kat ko balik.....


berderau jantung aku tau...menggigil tangan, kaki nak tekan minyak....beristifar panjang aku td.....budak2 dalam keta aku pn menjerit.....yang tergolek tue jangan cakap la...pakal jela belakang xde keta..kalau lah ade td memg kami berenam dah masuk bawah lori....syukur alhamdullilah Allah masih nak panjangkan umur kami....


Pasrah....


segala sisa sisa waktu yang bakal dilalui dan ditempuh di minggu2 terakhir nie hanya mampu untuk pasrah dan terima apa jua yang bakal berlaku........hati. jiwa, semangat, mental, fizikal semakin lemah ngn smua nie....xmampu lagi nak hadapi...habis lah cepat...aku sangat penat..penat menjadi seorang mahasiswi........letih..otak semakin letih dan semakin tidak bermaya untuk meneruskan.........
ku pasrah.....atas segala ketentuanMu.......


OFF!!

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...