it Me

Friday, December 17, 2010

Abah, Mak, aku layan 3 dara

camne ngn tajuk entry ade cam gempak2 x???hahhaa


sebenarnya adela pape pun..nie ha duk mulut aku nie duk asik cakap kat adik2 aku yg 3 org pempuan yg ade kat umah tue dok kate ade kat PakTam makanan sedap...heheh so aku layankan jelaaa mak n abah pun layankan je kebetulan abah memg suka makan keuw teuw (betui gaknye aku eja nie hehe) basah PakTam nie ngn udang besar2 ade 3 ekor harga xdela mahal pun....


so abah aku xdela kate nak ajak g PakTam so petang tue aku dah balun nasi berpinggan2 woo so malam tue aku agak rugi jgklaa tp xpela dapat kacau2 pun ok gak..hehehe


so malam teu jadi malam kami melayan 3 daara nie makan......


aku duk g suh diaorang nie order lain tp len yg dorang order..hai...tp xpela agak puas hati ngn makanan mlm tue..hehehe


Kredit to my abah sbb bawak kami semua makan kat cnie...next time asif zizi ade ngn akak skali memang leh g lagi berbaloi2 woooo....


air kat kedai nie memang sedap...perfect!! baik jus or air biasa memg terbaik
kredit to PakTam..

yang nie sara punya..
mama berger special..
xrugi order...memg sedap!!!nyummyy..


yang nie papa beger special...
yang nie cuma xde telur ngn salad jela yang len sama
pun sedap...kredit to PakTam Restoran


nie gelagat klu orang kidal makan Western Food hehehehe


amboi yaya..melayan kesedapan ke...nyum nyum...auummm.....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...