it Me

Wednesday, December 29, 2010

Tak TerKata

He make me thing about our relationship..............


Sometime...................


He make me cry....


He make me smile.....


He also make me get what i want...even he have to sacrifice anything to make me happy.........


and sometime........


He make me angry...


He make me sad....


He make me give up......


He make me feel so stupid about LoVe...


But..........He always be mine....whatever i do....whatever i said..whatever my attitude seem like a child he always with me....n he never say to break up n always that word come from me....but till now..we still together...He Love Me Very Much....no word to say but really appreciate for that...


malam semalam...dapat berbual ngn Mr.A lama....xseperti selalu.....dia mahu memujuk hati yang dah pasrah ngn apa yang berlaku....kami xkata putus tapi masing2 mungkin perlukan masa tok cool balik sbb masing2 nak tegang kalau bercakap masing2 nak menang....


dan kate2 Mr.A wat aku sedar sesuatu..sedar betapa selama nie aku terlalu penting buat dia...terlalu penting hinggakan dia sanggup buat apa saja tok aku...sedangkan aku selama nie selalu fikir yang dia xamik kisah pasal aku...yela..kami jarang kuar same2...jarang gile...dalam setahun xsampai 8kali kami jumpe...padahal kami xlah jauh mana setakat BP ngn JB 30minit dah sampai kalau lalu highway bawak 120kmj..heheee dan kami cuma mesej dari kul 10 malam sampai plng lama pun kul 2 pg...every day camtu....dan kalau kame dating...biasanya kul 6 ptg aku dah balik kuar dari kul 11pg...sangat singkat......xsonok kan life couple camtu....awal2 couple memang kerap gile aku merunggut...hingga terbiasa sampai dah xamik hati dah sampai sekarang...


pergaduhan kali nie memang buat aku makin matang dalam isu cinta....banyak..banyak yang aku dapat hinggakan aku hanya mampu menangis dalam kegembiraan.....


ketika dia penat perlukan kegembiraan aku hulur ngn kemarahan diriku.....dia sabar...
dia tension kerja...aku makin menambah..dia tetap mahu wat aku tersenyum...walaupun dia tahu dia bukan sesabar itu....dia memang seorang yang panas baran..tapi sikap tue dah lama aku xnampak..malah dia makin penyayang...makin membuat aku ketawa walaupun aku tgh marah...mungkin itulah istimewanya hubungan kami....


dan pada malam itu..dia bercerita apa yang tersimpan...tersimpan dari pengetahuan aku.....


dia bukan sahaja berkerja sebagai pekerja cabuk yang org xpandang di bahagian kewangan JKR....tapi dari balik kerja dia bekerja di kedai ayah sendiri....bukan sebagai anak majikan tp sebagai pekerja...dia jugak buat macam2 bisness hingga aku menangis sbb dia berusaha keras tok masa depan kami...dia bukan golongan yang miskin tp berada tp dia slalu kate "yang kaya adalah bak bukan abg....belum tentu harta bak milik abg sbb adik beradik abg ramai...abg xdapat harta bak pun xpe jgn adik bradik gaduh sbb harta...abg nak cari harta abg sendiri..." aku menangis sbb risaukan keadaan dia...dia serupa je ngn aku...xle wat kerja lebih mesti cepat sakit..kalau aku kate dia tua..mesti dia kate aku makcik...hahahahahaaa


dan sekarang dia sedang berusaha untuk memenuhi 3barang hantaran aku....barang yang aku xtau..barang yang aku xpernah bincangkan.....even aku cuba tok mengoreknya dia langsung xtermakan pujuk...apalah suprise yang akan dia buat lagi.....teruja tok tahu..dan teruja untuk berkahwin....hahahahhaah gatai!!!


tapi mak abah aku selalu kata "buat master dulu baru leh kahwin..." hahahahaha bermimpilaaa aku jawabnyeeee mana aku nak cekup master nie hahahahaha xkahwinlah kite sayang....hahahhaa dan sekarang abah aku dah boleh trima Mr.A yang gemok tue hahahaha sbb sekarang dia slalu kate "esok..menantu2 abah smua besar2...." hehehe suke dengar ayat abah tue..hehheeee


Buat Mr.A....terima kasih atas segalanya...maaf kalau GF kamu selalu gedik camnie hahahahahaha


Sayang sangat pada hubungan nie...semoga segala dipermudahkan oleh-Nya.....

2 comments:

  1. InsyaAllah everything will be ok.ada jodoh xkemana.doa byk2 k.xperlu...aku ragui...sucinya chenta yg kau beri.ceh!da mnyanyi ha...hahahaha....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...