it Me

Monday, December 20, 2010

IC Microsystem

ya..saya Isma Atiqah Binti Ngadiran...

akan melapor diri di company nie IC Microsystem pada 3 Jan 2011..

akan mendapat alaun sebanyak RM 500

akan berjauhan ngn Mr.A selama 3 bulan..huhuuu sedey...


Mr.A agak bengang bile aku xpilih RTM JB yg dekat ngn pejabat dia hahahaha nak wat cmnee memg dari awal i dah kate i xnak kerja dekat ngn u so u kena trima keputusan i yee...sebenarnyaa aku makan hati ngn Mr.A sbb dia cam nak xnak aku kerja dekat ngn dia...so susah2 sangat aku bawak diri hambik ko jauh...hahahah pastu baru nak bengang2 majuk2 sorry to say laa (ayat orang tegang ngah marah hahahah)
keputusan telah dibuat hehehehe kamu kena trima ngn tabah ye...=)

InsyaAllah akan diserap kerja ke company nie dengar dari kawan2 yg akan ke cana..kesahihannye msih belum dipastikan...

akan bersama2 ngn meka2 nie tok wat industrial training

 kak zila

 kema

 eija

 firtri

 adam

don

 qari

 fatur

 dan 

lain2 lagi yg xbape nak ingat yg confirm g company nie

yang pasti student UTHM FKEE memg ramai yang pergi company nie sbb company nie tawarkan kerja hbs wat training....


so aku telah membuat plan yang baik tok hidup aku..target kalau dapat kerja kat company nie aku akan kerja cuma tok 2thn pastu aku akan sambung master kat u kesayangan ramai UTHM hahahha pastu thn pertama master aku kahwin waaaaaa terbaik lah plan aku nie hahahahaha


dan yang penting Mr.A sangat menyokong plan aku nie...terima kasih time kasih hehehe dan yang penting hantaran naik g ye sayang hahahahha (bling2 mate Mr.A dengar aku cakap nie mesti dia akan berbunyi seperti ibu ayam hilang anak hahahahhaa dan makin kuat berdiet yeaaa tuelaa target sebenarnya hahahaha)


mak pun sedey nak lepaskan aku pergi company nie tp dalam pada sedey dia yang duk suh pakcik aku kat kajang tue g servey tmpat aku nak wat Li nie see mak mana yang xsayang anak kan...dan dia pun sibuk pujuk my makcik yg kat JB tue sbb aku xjadi wat Li kat JB so mean mak aku menyokong aku g company nie dalam diam heheheh xpelaa bile lagi nak berdikari dan bile lagi mak aku nak tgk aku nie belajar hidup susah kenal dunia kerja yang mencabar ngn tekanan tempat kerja lagi2 kat swasta...


Hati sekarang bercampur2 excited dan takut............huh!! keep it up gurzl...u can do it....=) menghitung hari....


semoga segalanya dipermudahkan olehNya..amin.....

1 comment:

  1. assalamualaikum..

    saya pun tgh buat training kat icmic..
    saya nak tanya akak ada simpan lagi tak report li dulu masa praktikal kt sini?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...