it Me

Tuesday, December 14, 2010

LoveLy Sis..

aku memang seorang yang suke menghabiskan duit akak aku hahahahaha

dia punya penat penat kerja aku duk order duit bank in dlm akaun macam order mee goreng kat kedai mamak...huuhh!!

kalian beruntung kerana kalian tidak mempunyai adik yg perangai cam aku nie hahahha klu ade pasti kamu juga menyesal....

buat lelaki lelaki yang ade hati kat aku...bolehlah duk berfikir lagi kamu mahu ke ade awek cam nie hahahah tp Mr.A tidak tersenarai dalam lelaki nie...kamu suke tau xsuke kamu terima jela GF kamu memang seorang yang BOROS...aahahahahahaha


disebabkan aku rajin n sangat baik pada akak aku....so aku telah menolong dia menyiapkan kertas kerja dia..menolong sambil tolong bebel sekali sbb nye sbb nye...gile teruk akak aku susun kertas kerja...cam copy paste xde macam2 yg sepatutnya ade ikut format....padahal aku nie baru pas siap tesis so berlagak la tue duk bebel2 kat akak tp tgn duk betulkan kertas kerja akak aku..hahahaha memang adik yg penyayang kan kan kan....yaaa betul..i memang sayang kat kakak labih la klu tiap2 bulan masyuk camnie heheheh

dah la aku duk bebel kat akak aku..duk p mintak cas ink printer g...memang ah long betul...ahaaks!! =) 
dah mintak cas ink...mintak belanja KFC lak tue hahahhahaha memang bapak datuk mertua pada ah long!! hahahaha

my sister layankan je kehendak aku....terbaiklah kak!! sayang ko lebih....hehehehe

haaaiii memang bertuahlah sape yang sayang sangat kat isma atiqah nie sbb dia nie memang camnie, memang suke menghabiskan duit akak dia...dah la mintak upah..tiap kali akak dia gaji duk mintak duit belanja...duit tue bkn duk p wat belajar tp duk p joli!! u now..joli k...mati aku kalau akak aku tahu...hahahha lagi mati kalau mak aku tahu akak aku bagi duit sbb t dia akan potong duit belanja aku waaarrgghhh tidak!! 

so aku memang bertuah ade akak yang sayang gile kat aku..sbb dia selalu sponsor:

1. bil boadband aku dia bayar..bil boadband dia, dia gak bayar..hehe
2. beg kuliah aku beli pakai duit dia..
3. kasut duk berlambak dalam kotak sampai kena bebel ngn dia, 
dr duit dia, aku n Mr.A heheheh
4. bulan2 dia bagi duit even xmintak..hahaha klu aku mintk memg aku perlukan duit..hahaha
5. everything aku cakap dia akan tunaikan ..
terutama bab ajak makan grill chiken blackpaper kat Pak Tam..hehe
6.dia suke gile belikan aku Shawl wlupun kdg2 aku xberkenan ngn colour dia pilih....hehehe
 even dia g mana2 pun dia akan buy something for me..
7. Pendrive aku yg 4G tue dia gak yg belikan..hahah
8. Keta wira aku..dia tolong habiskan bayar..aku yg guna..kancil dia, dia bayar aku yg guna.. memang lemak ini budak bak kate bakal abg ipar aku kate " asik2 ika je yg pakai..manja gile" hahaha nie tndanya abg ipar aku tue jeles..hhahhaa sbb bila aku guna keta akak aku..akak aku guna keta dia hahahah dia tergugat ngn kehadiran aku sbnye akak aku slalu wat je apa aku suh...heheee

kalau nak di listkan satu2 memg banyak gile tp cukplah tue kan...pape pun dah terlalu banyak akak aku berkorban tok aku sbnanye...tp aku selalu bergaduh kalau dia balik umah mesti akan ada time yg aku xkan tgk or hantar dia balik....sbb aku nie keras kepala ahak!! nie memg terbukti bab mak aku pun duk cakap benda yang sama....kalau aku kate A so A ler...xde B ke C ke or Z...hehhehe

Ya..aku mesti harus dan kena balas jasa akak aku yg sorang nie sbb tanpa dia mungkin aku xsambung degree n mungkin aku yg ganti tmpt dia berkerja tok keluarga....

Love U so MuCh....muaahhh muaahhh =) (arrghhh sayu nyee.....)





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...