it Me

Thursday, December 30, 2010

KanCiL+BarAnG+AyErHitaM+KaJanG

Semalam.....petang...

Tibe2 mak ajak main bola jaring...huhuu men bola jaring walaupun hanya berdua men masuk2kan bola je tp pelik....pelik sbb mak saya main ngn khusyuk skali...senyum..ketawa....n that make me so sad to leave today.....n malam tadi my brother balik umah akhirnya selepas 2 mgu xbalik g main game kat umah kawan..tue pun balik selepas diugut oleh akak dia nie hahahaha ugut cakap mak potong duit belanja nak wat masuk u awal2 sem sementera tunggu Ahlong bagi pinjaman hahahaha kalau xugut camtu susah nak suh dia balik....sempat jugak borak2 ngn dia..cam biasalaa duk usik2 dia hahahhaa cam xdapat jmpe je padahal Cyberjaya ngn UM tue jauh....hahaha tp kalau nak dekat je nanti tue heehehehe

dah puas bergurau...telinga duk dengar mak aku duk bebel sbb aku xkemas apa2 pun.....yeee kemasla nie...dah duk kumpul2 perut lapooo dok melantak dulu...habis melantak duk baring2....mata tibe2 double...hahhahaha sampailaa adik aku c mimi cakap..."akak! bila nak kemas....suh adik kemas barang adik tp akak x kemas brg..xnak pergi ke...xnak pergi duk je atas katil tue xyah turun2...." wooww adik aku sound tue hahahhaha aku pun ngn akur duk kemass barang kul 11 malam....huhuuuu sampai kena marah jugak ngn Mr.A dan dia gelakkan aku kena marah ngn mimi....hissshhh! 

bukan xmahu kemas tp berat hati nak kemas...berat sbb pasnie kena duk kat bandar....bandar cyberjaya...bandar yang aku xtau life camne.....ngn tempat baru jmpe orang baru....waaaaa kena independent pasnie....mak pun seday jugak aku nak g tp nak wat camne...nie pilihan aku....pilihan yang Mr.A agak bengang pada mulanya hahaha padan muka...tue lah sape suh dulu duk kate xnak tue xnak nie hambik nie jauh naaa aku pergi hehehehe xpela..pergi tok cari pengalaman..bila lagi..xkan selamanya nak duk bawah ketiak mak je...mcam Mr.A selalu kate "jangan xleh duk jauh ngn mak dah lee..esok dah kahwin..jgn asik hujung mgu hilang je ade kat BP hilang je ade kat BP..gaduh je ade kat BP.." hahahhaa statement apakah itu...xmahu amik tahu....xnak tahu tersirat dan tersurat kate2 tue...selalu mengabaikan....hahahhahaa 

Arinie...

so akan bertolak ke Kajang tempat Cik Nan n Cik Ana pada petang nie mgkn selepas asar....mak abah akan naik SAGA..aku kena drive sendiri..drive KANCIL akak aku....hehehe dulu time dip wat LI pun aku guna kancil nie...sekarang nak wat LI again tok degree pun pakai kancil....huhuuu banyak berjasa itu kancil....wat sementara nie aku guna kancil sbb akak aku balik penang semula pertghan bulan 1...so kalau nanti akak aku perlukan keta kat penang..kancil dia dah separuh perjalanan..dia tinggal amik kat kajang..n aku akan guna my WIRA yang bakal berubah rupa xlama lagi..bakal ke doktor....hehehehe dan sekarang Kancil itu sudah cantik berkilau dan bersedia tok berlepas selepas berjumpa doktor semalam....

semoga perjalanan kami semua selamat tiba di kajang pada malam nanti.....

esok...

adalah misi membuat lawantan ke ICMIC.....tok mengenal jalan..tok mengahafal jalan supaya aku xterlambat untuk melapor diri pada hari Isnin nanti..hehehe

kawan2 yang same2 kat ICMIC jmpe korang smua di main office kul 8pg k...hehehhee

Perasaan : 

sedeh sbb nak tinggalkan umah tinggalkan adik2 singa yang ramai tue...

teruja sbb nak jalan2 g kajang ngn family...pastu same2 g servey kilang ngn family...

sedey sbb mak abah n adik2 bakal balik..aku akan ditinggalkan kat kajang...huuuu

teruja sbb ari ahad kena g servey sendiri yang akan diteman oleh lia..my cousin.....

sedey sbb aku akan penat letih dan mengantuk

teruja sbb isnin jmpe kawan2 lama dan jmpe supervisor baru...hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...