it Me

Tuesday, December 28, 2010

KaYu+TukUL+JeRit+BuDaK

Toook ketokk ketookk...bunyi orang menukang.... 

kul 8 pagi dah ade orang menukang bukan waktu breakfast ke???haiyoooo..manyak cantik muka ko, ko ingat tue waktu breakfast kee??tue waktu orang dah kerja la makcik...hambik ko makcik aku bg..

Dah lah start kul 8 je umah nie bergegar ngn suara kanak2 yang action like supergirl n superboy..hahaaa binggit telinga dengar meka menjerit...aduhai boleh cair tahik telinga hahahha dan yang pelik tue ade tambahan bunyi lain..bunyi kedengaran suara abah saya menyuruh2 orang...bunyi seperti dia ade kat umah...dia xkerja????? tp dia kerja menukang kat blakang umah...errrrmmmmmm mimpi apa abah aku nie....ke aku yang bermimpi??

dengan rambut cam orang xpernah sikat rambut 10thn hahaha huduh muka bangun tido!!aku bagun gak...ngn mulut mengomel2 siap la budak....bukak pintu jee upenye budak2 nie men pondok2 depan bilik aku...ade barang2 masak mainanlaa ade pistol laa ade keta ade robot dan akhirnya aku terpijak!! sakitnyaaa...huuhhh huuhh...

hantu mengurai : "jaja! ebbie! tariq! haziq!! cnie jab...."

askar askar : datang wat muka comey xbersalah......

hantu mengurai : "kemas smua nie!! akak kate kemas kalau x akak buang dalam tong sampah!!" 

askar askar : "tue la ko aku dah cakap jgn men kat cnie t kena marah" tariq cakap kat haziq..
                    "baby..kemas...t kak ika marah..." kata jaja pada ebbie..

hantu mengurai : "mulut tue diam..tangan yang bergerak..."

askar askar : mengemas ngn rela hati....

hantu mengurai : simpan mainan tue kat bakul jangan amik2 g kalau x akak simpan atas gobok...

askar askar : mengikut perintah....

tp sakitnyaa lambat lak hilang...korang pernah rasa terpijak mainan??pernah pernah..sakitkan...rasa cam nak je cubit2 budak2 tue tp nasib baik masih waras g....kalau x itu budak aku wat masak dalam mainan tue hhahahahaa aku memang garang ngn budak2 dalam lingkungan 3 thn ke ats..huhuuu meka nie nakal sangat...kalau x xkan diaorng takut ngn aku hahahah jeling je..mesti seenyap itu budak....heheheee ketakutan meka sampai meka xkan berani masuk bilik aku melainkan aku ajak sbb nak tgk crita hantu or katun kat lappy hehehee so bilik aku terkemas jee....cuma c farid sorang yang dah xtakut ngn jelingan aku hahahaha sbb dia kate "alaaa akak tue cakap je tp xbuat pun" ayat seperti mahu aku buat so kena cubit sebiji hahahaha kerja dia masuk bilik aku duk main game...nasib bek lappy aku dah pasang password so jarang dah men game tp sekrang sasaran dia adalah HP aku..aduhai..asik nak main game lumba keta je.....


askar askar mak....jaja kat atas kerusi..jd big boss hahaha


mak aku kuar dari bilik pas tidokan eisya...duk p tnya dia abah xkerja ke watpe kat dapur...mak aku jawab "dah penat dengar mak bising la tue dia cuti arinie panggil orang tukang...nak wat dapur baru..." fuhyoooo mean mak saya masih seperti dulu lagi...heheheh maksudnya zaman aku kanak2 dulu mak aku memang sngt garang sampaikan abah aku yang bela anak2 n abah aku mana pernah pukul kami adik beradik mak je yang slalu rotan kalau kami2 nie baik sngt..hahahhaah kami memang sangat baik zaman kanak2 baik sampai terkenal satu rengit tau lagi2 kes aku ngn asif naik basikal dari rengit g umah atok aku yang kat jelutong sekarang nie hahahhaa kalau nak d crita panjang sngat...yang pasti memag pastu mak aku gantung basikal xleh main g dah......huhuu padan muka aku time tue!!

al kisahnya abah aku mau bikin dapur baru.....nak besarkan dapur.....patutlah bising kat umah aku bising nye semacam je sampai aku rasa nak menjerit2 je...hehehe aku xjejak kaki kat dapur pun arinie sbbnya ramai indon ngah wat kerja..aduhai lemah betul....terpaksalah aku makan kopok jee...xpun kalau malas sngt suh lia tolong amikkan kat dapur hehehe still blh isi perut itu yang penting.....eheheheh

apalah rupa dapur yang abah aku wat ye....xsabar nak tengok heheheehehehehehhehheheeh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...