it Me

Monday, December 6, 2010

SedeY + SyuKur Alhamdulillah..

sedey...


sedey ngn paper yang sudah lepas........


huhuuuuu.............


SATELLITE - Hancur....byk wat silap kat rumus habis sampai bawah smua salah...arrrghhhh!!!!


RF - Teruk GileR!!! rumus manyak xingat.....dah xingat salah rumus lak tuee...tension2....aku kuar stgah jam sblm tamat exam sbb aku dah xreti wat...dr aku tension bek aku stdy utiliti tok paper ptgnya..tol x...hehe maybe aku Fail..down gile arinie...xmau...xmau xtend....akhirnya saya tawakal je dan terima keputusan yang bakal dapat t.....


UTILITI....heheehe blh tahan....cuma 1 soalan wat aku terbehenti 1jam xwat pape sambil duk conteng2 kertas soalan..soalan yg aku xblaja hahahahhaa memg dr awal niat xnak stdy bab tue sbb aku ade paper RF belah pagi so xnak mengconfiuskan diri tp akhirnya aku confius dan sgt teruk aku menghias jawapan aku huuuuuuu


ada g satu paper je lagi....JURUTERA dan MASYARAKAT....hahaha subjek yang kena baca yang kena wat karangan...lemahnyaa......hehehehe


dalam sedey2 duk p bukak FB c syira duk ckp pasal senarai tampal HUBUNGAN ETNIK...heheheh sangant mengbirakan dan sangat bersyukur..sbb rasa aritue memg banyak gile tembak...hehehe dapat jugak aku A walaupun bukan A+ tapi A- je hhehehe ok la tue....syukur alhamdulillah.....=)


so pasnie kerap jela aku cek senarai tampal tok melihat hasil kerja aku tok satu sem nie hahahahah
=)


Jom Tido sekarang...........

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...